×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
نظارت پلیس مهم ترین عامل تعطیلات بدون حادثه در سیرجان

به گزارش“سیرجان خبر” منصور مکی‌آبادی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: نظارت پلیس، اجرای قوانین و دوبانده شدن تمام محورهای مواصلاتی شهرستان موجب شد که برای نخستین‌بار طی ۱۵ ساله گذشته، تعطیلات بدون حادثه‌ای را در محورهای این شهرستان داشته باشیم.

فرماندار سیرجان گفت: با توجه به اینکه تلفات فوتی رانندگی در استان کرمان در ایام تعطیلات، ۳۰ نفر بوده است، اما در این شهرستان هیچ تصادف منجر به فوت و جرح رخ نداد.

وی بر وحدت و همدلی و اتحاد را بین ارگان‌ها و مردم تاکید کرد و افزود: در مبحث انتخابات آینده تمام ارگان‌ها بی‌طرف باشند و رؤسای ادارات نظارت کافی بر کارمندان خود داشته باشند.

امام جمعه سیرجان نیز ضمن تاکید بر همدلی ملت و دولت اظهار کرد: دشمن همیشه از رخنه اختلاف نفوذ می‌کند و باید هم ملت و هم دولت افکارشان به هم نزدیک شود و همه جا با هم و کنار هم باشند.

حجت‌الاسلام سید محمود حسینی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای عنوان کرد: ما همچنان مدافع حقوق خود در هر زمینه‌ای هستیم و ملت ایران را نه تهدید و نه تحریم نتوانست از راه و اهداف خود که عزت و سربلندی نظام اسلامی است، باز دارد.

وی برگزاری نمازهای وحدت بین ادارات را در سال جدید یکی از راهکارهای بخش فرهنگی با هدف حفظ وحدت عنوان کرد و بر همکاری مسئولان برای رفع مشکلات مردم تاکید کرد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.