×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نفوذ،استحاله و تغییر و براندازی نظام مراحل طراحی دشمنان است/بصیرت افزایی و دشمن شناسی ملت ایران ستودنی است

به گزارش “سیرجان خبر” سردار غلامعلی ابوحمزه در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در سخنانی بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی ملت ایران را ستود و اظهار داشت: وقتی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس پیروز شد، بحث نفوذ طراحی شد و چه بسا افرادی که قائل به ارزش‌ها و انقلاب هم نبودند، برنامه‌ریز شدند و به دنبال جریان فتنه بودند که در موارد متعدد این بلوا و آشوب را طراحی کردند.

وی افزود: نهم دیماه روز بصیرت و تجدید میثاق با ولایت است بعد از دوران دفاع مقدس استکبارجهانی راهبردهای خود را علیه نظام اسلامی تغییر داد و در دهه اول انقلاب راهبردهای استکبار شرق و غرب مهار، انحراف و شکست انقلاب اسلامی بود.

سردار ابوحمزه ابراز داشت: دوران دفاع مقدس که با قطعنامه ۵۹۸ به پایان رسید جریان تکنوکرات در کشور ما شکل گرفت تکنوکرات ها معتقد هستند که افراد و اشخاص متخصص باشند و لزومی ندارد که حتماً تعهد لازم نسبت به ارزش های والای اسلام و انقلاب و ولایت داشته باشند و نگرش آن ها نیز به غرب است و راه حلال مشکلات را در مذاکره با آمریکا می‌دانند.

ابوحمزه در ادامه افزود: مسائلی که امروزه در جامعه مشاهده می‌کنید برخی از این ها به افرادی برمی‌گردد که به نظام و به افکار و اندیشه‌های امام و رهبر معظم انقلاب اعتقادی ندارند و این افراد در بدنه نظام و جامعه نفوذ پیدا کردند.

وی گفت: حتی شورای نگهبان را به نظارت استدلالی فرا می‌خواندند نه نظارت استصوابی و تا جایی پیش رفتند که در ۱۸ تیر سال ۷۸ براندازی نظام و ایجاد جمهوری دموکراتیک را برنامه می‌دادند، اما این ملت ایستاد و برنامه ۱۰ ساله آنها که از سوی آمریکا و سلطنت طلب‌ها و منافقان طراحی می‌شد نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان تحریم‌ها را یک اقدام غرب از بعد انقلاب و هنگام تسخیر لانه جاسوسی آمریکا عنوان کرد و بیان داشت: شدت تحریم‌ها پس از ناامیدی آمریکا در فتنه دی ۸۸ بود که در ۹ دی ۸۸، ده‌ها میلیون نفر به صحنه آمدند و جواب را به بدخواهان نظام دادند و سران فتنه اعلام کردند ابطال انتخابات انجام شود.

ابوحمزه گفت: برخی از جریانات بحث مقابله با نبوت را مطرح کردند و مقابله با امامت،ولی فقیه،کربلا، مهدویت و اسلامیت نظام را مدنظر دارند و معتقد هستند که ولایت فقیه باید اختیاراتش محدود شود غافل از اینکه زمانی که این قانون تحویل حضرت امام (ره) شد حضرت امام فرمود که حداقل اختیارات برای ولی فقیه جامع الشرایط در نظر بگیرید و در مرحله بعد بحث حذف سپاه و بسیج را از نظام اسلامی مطرح می‌کنند و بحث رابطه با آمریکا و مذاکره با آمریکا و حتی بعضی ها بحث رابطه با رژیم صهیونیستی را مطرح می‌کنند.

وی نفوذ، استحاله و تغییر و براندازی نظام را مراحل طراحی دشمنان عنوان کرد و افزود: دشمن با بصیرت و آگاهی مردم ناکام ماند اما آنچه مهم است کشوری که در خیلی مسائل مهم و حیاتی جزو پیشرفته‌ترین کشورهای جهان است و منابع، امکانات دارد نباید در مشکلات اقتصادی مردم در رنج باشند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.