×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
نقش رسانه های آمریکا در جریان سازی علیه برخی از کشورها و شخصیت ها/اظهارات ترامپ نشانگر شکافی عمیق در جامعه آمریکا است

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،«دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا اولین نشست خبری‌خود را با تکذیب اخبار منتشر شده درباره فساد اخلاقی خود شروع کرده و ضمن انتقاد از رسانه‌ها، تاکید کرد کشورهای مختلفی از جمله روسیه و چین در زمان ریاست جمهوری او، بسیار بیشتر از دولت قبل به آمریکا احترام خواهند گذاشت.

حسن هانی زاده، کارشناس مسائل سیاسی در رابطه با اظهارات ترامپ در اولین نشست خبری اش، اظهار کرد: در واقع ترامپ، رئیس جمهور جدید آمریکا در جریان نخستین مصاحبه مطبوعاتی خود بسیاری از حقایق درون آمریکا و جهان را به خوبی فاش کرد.

این کارشناس مسائل سیاسی در ادامه عنوان کرد: اینکه باراک اوباما، هیلباری کلینتون و برخی از شخصیت های آمریکا در شکل گیری داعش نقش داشتند یک امر کاملا مشخص و روشنی است که آمریکا در به وجود آمریکا داعش کاملا نقش داشته است.

هانی زاده با بیان اینکه رسانه های آمریکا در جریان سازی های علیه برخی از کشورها و شخصیت های جهانی نقش داشته اند، تشریح کرد: در حقیقت ترامپ این حقایق را برای نخستین بار بازگو کرده است ولی در طول سال های گذشته کاملا مشخص بوده است که آمریکا در به وجود آوردن داعش و چنین جریان سازی علیه کشورها کاملا نقش داشته است.

وی در ادامه تصریح کرد: اظهارات دونالد ترامپ نشان می دهد که شکاف عمیقی در جامعه آمریکا به ویژه میان نخبگان وجود دارد و این مسئله کاملا بدیهی است که رسانه های آمریکا قابل اعتماد نیستند.

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان در رابطه با تاثیر ریاست جمهوری ترامپ بر روی ایران و برجام خاطر نشان کرد: با اینکه ترامپ شخصیتی کاملا افراطی است باید دید که او در رابطه با برجام چگونه عمل می کند که یا آن را اجرایی می کند و یا به کلی نادیده خواهد گرفت که باید در انتظار ورود ترامپ به کاخ سفید بود که در آینده چه سیاستی علیه ایران اتخاذ خواهد کرد ولی در هر حال او سیاست های کاملا تهاجمی نسبت به ایران خواهد داشت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.