×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
نه گل‌گهر و نه هیچ شرکت دیگری یک ریال به شهرداری کرمان کمک نکرده است

به گزارش “سیرجان خبر” محمد فرشاد در خصوص ادعای رئیس شورای شهر سیرجان مبنی بر کمک ۳۸ میلیاردی شرکت‌های صنعتی و معدنی سیرجان برای اتمام پل‌های سطح شهر کرمان گفت: در طول دوره پنجم شورای شهر کرمان، نه گل‌گهر و نه هیچ شرکت خصوصی یا دولتی دیگر در تامین منابع مالی شهرداری کرمان نقشی نداشته و یک ریال در این رابطه به شهرداری کرمان پرداخت نشده است.

رئیس شورای شهر کرمان با گلایه از رئیس شورای شهر سیرجان گفت: من از برادر عزیزم جناب آقای زینلی رئیس محترم شورای شهر سیرجان که گفته‌اند شهرداری کرمان ۳۸ میلیارد از شرکت گل گهر یا سایر شرکت‌های صنعتی و معدنی برای تکمیل پل‌های سطح شهر گرفته است درخواست می کنم در این زمینه بیشتر بررسی کنند و اگر سند و مدرکی دال بر اثبات ادعای خود دارند آن را در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.

فرشاد اظهار داشت: چنانچه در این بررسی‌ها مشخص شود ریالی از سوی شرکت گل‌گهر و یا شرکت‌های مشابه به شهرداری کرمان پرداخت شده؛ ما آمادگی داریم معادل آن‌را به حساب شهرداری سیرجان واریز کنیم.

وی گفت: چنانچه در نتیجه بررسی‌ها به این نتیجه رسیدند که آنچه بیان داشته‌اند با واقعیت فاصله داشته است؛ خودشان این موضوع را اصلاح کنند.

محمد فرشاد با بیان اینکه استفاده از برخی واژگان باعث خدشه‌دار شدن وحدت جامعه می‌شود گفت: اینکه رئیس محترم شورای شهر بفرمایند پل‌های کرمان با خون دل مردم سیرجان ساخته شده باعث تفرقه و باعث مشوش شدن اذهان کسانی است که مخاطب صحبت‌های ایشان هستند.

رئیس شورای شهر کرمان با بیان اینکه مرکز استان متعلق به همه استان است و نباید جامعه را دو قطبی کرد گفت: همه ما بایستی مسئولانه برخورد کنیم و به گونه‌ای رفتار کنیم که جامعه متضرر نشود.

لازم بذکر است رئیس شورای شهر سیرجان در نشست اخیر این شورا گفته بود شنیده‌ام شرکت‌های صنعتی و معدنی ۳۸ میلیارد تومان به شهرداری کرمان کمک کرده‌اند و این کمک‌ها توسط چه کسی و به چه حقی انجام شده است؟ پل‌های کرمان با خون دل مردم سیرجان ساخته شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.