×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نوسانات ارزی حالت سرطانی به خود گرفته است/ بازار سامان نیابد، رئیس‌جمهور را به صحن علنی می‌کشانیم

به گزارش سرویس اجتماعی “سیرجان خبر”عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه نوسانات بازار ارز حالت سرطانی به خود گرفته است، اعلام کرد که در صورت بی‌توجهی دولت به ساماندهی موضوع ارز، مجلس رئیس جمهور را به صحن علنی می‌کشاند.

شهباز حسن پور در نشست علنی روز گذشته مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: از مسئولان کشوری، لشگری، قضایی، سفرا، استانداران و… برای رسیدگی به مشکلات مردم سیرجان و بردسیر تشکر و از همه آنها می خواهم برای مشکلات متعدد مردم این منطقه همچون بیکاری، کمبود آب، درمان و بهداشت، مشکل فرهنگیان، کشاورزان و عشایر، خشکسالی بی سابقه در ۱۰۰ سال گذشته و جلوگیری از به کارگیری نیروهای غیربومی در معادن و صنایع شهرستان اقدام جدی به عمل آورند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به ریاست مجلس، هیات رئیسه آن و دولتمردان، افزود: با وجود تلاش های دولت، مجلس و نیروهای امنیتی هنوز نه تنها نگرانی ها رفع نشده، بلکه نوسانات بازار ارز حالت سرطانی به خود گرفته است و به یقین ادامه این وضعیت، اشتغال و تولید کالای ایرانی را بیش از این تحت تاثیر قرار خواهد داد و لذا همان بلایی را بر اقتصاد می آورد که دشمنان به دنبالش بودند.

وی از رئیس جمهور درخواست کرد به وضعیت بسیار آشفته ارز در کشور سروسامان دهد، در غیر اینصورت مجلس خواهان حضور رئیس دولت در خانه ملت خواهد شد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه درآمدها در جامعه اسلامی باید ناشی از کار و تولید باشد، تاکید کرد: اکنون درآمدها ناشی از دوز و دغل و دلالی شده و این مسئله جامعه را از مسیر اصلی خود یعنی تولید دور کرده است و لذا امروز تولید جزء پرزحمت ترین فعالیت ها به شمار می آید، به همین دلیل از رئیس مجلس می خواهم به کمیسیون ها ماموریت ویژه رسیدگی دهد.

بنابر این گزارش مسعود پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات و اقتصاد وضعیت ارز را پیگیری می کنند که باید نتیجه را اعلام کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.