×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
نگاهی به جغرافیایی سیاسی انتخابات آینده مجلس در سیرجان

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی “سیرجان خبر”، شاید بتوان گفت انتخابات مجلس دهم یکی از حساس ترین انتخابات نمایندگی مجلس در شهرستان سیرجان باشد، در این میان رقابت گسترده ای بین دو نامزد اصلاح طلبان و اصولگرایان خواهد داد.

در انتخابات آتی احتمال حضور چهره هایی همچون شهباز حسن پور، حجت الاسلام سید احمد حسینی، ابراهیم جهانگیری، منصور آبیار و حجت الاسلام وجود دارد.

انتخابات آتی مجلس یکی از پر فراز و نشیب ترین انتخابات مجلس است زیرا ابراهیم جهانگیری تنها نامزد اصلاح طلبان سیرجان خواهد بود و از سویی دیگر برادر معاون اول رئیس جمهور نیز هست باید در مقابل نامزد های اصولگرا که تعدادشان بیشتر است رقابت کند، نمایندگان مطرح اصولگرایان در رقابت با ابراهیم جهانگیری راه سختی در پیش دارند ، اما اگر نمایندگان اصول گرا در نهایت با یک چهره در انتخابات شرکت کنند از شانس بسیار زیادی برای پیروزی برخوردار خواهند بود.

دعوای انتخاباتی حسن پور و آبیار هم که سر دراز دارد، در انتخابات مجلس دهم شدت خواهد گرفت زیرا حسن پور در مصاحبه ای از عدم شرکت منصور آبیار سخن به میان آورده است، منصور آبیار هم در مقابل این حرف شهباز حسن پور دو جناح را برای شکست حسن پور در انتخابات آتی مجلس به ائتلاف دعوت کرده است.

به گزارش “سیرجان خبر”، احتمال حضور چهره هایی همچون عباس دعاگویی،سید محمد هاشمی،عباس پور پسندی، در انتخابات سال آینده مجلس وجود دارد.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.