×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
نگران کمبود میوه شب یلدا نباشید/ میوه گران نخرید

به گزارش “سیرجان خبر” غلامعباس عرب پور سرپرست اداره صمت سیرجان کیفیت میوه های شب یلدا امسال را بهتر از سال گذشته ارزیابی کرد و گفت: در زمینه میوه کمبودی در بازار شهرستان نخواهیم داشت ونظارت بر بازار شب یلدا بر عهده إداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف است و این اداره گشت نامحسوسی را بر عهده و بامتخلفان برخورد می کند.

رئیس اتحادیه میدان داران میوه و تره بار شهرستان سیرجان ضمن اشاره به اینکه کیفیت میوه برای ورود به شهرستان برای ما برکمیت اولویت دارد گفت: بصورت شبانه روزی نرخ های عرضه میوه و سبزیجات با کیفیت را از مبدا رصد می کنیم و با هماهنگی اداره صمت و اتاق اصناف میوه و تره بار با کیفیت برای شهروندان توزیع می کنیم.

محمد نجمی نوری اظهار کرد: خوشبختانه همه اقلام به طور فراوان در سطح شهرستان وجود دارد و در تمام طول سال ارائه خدمات برای تامین میوه و تره بار به همشهریان وجود دارد و طبق نیاز پیش بینی و ذخیره سازی انجام شده و مشکلی در این حوزه نداریم.

وی گفت: از همشهریان درخواست داریم به منظور مشارکت در امر بازرسی و نظارت با مشاهده تخلفاتی مانند گرانفروشی، تقلب، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور مراتب را از طریق شماره تلفن۱۲۴اعلام کنندتا ضمن رسیدگی به موقع به شکایات مردمی با متخلفان برابر قوانین و مقررات جاری برخورد سریع و قاطع صورت پذیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.