×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
نگهداری از فضای سبز، نیازمند مشارکت شهروندان است

به گزارش“سیرجان خبر”مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری در خصوص نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده اظهار داشت:اولویت نخست سازمان سیما، منظر احداث و نگهداری از فضاهای سبز شهری است،شهروندان نقش بسزایی در نگهداری از فضاهای سبز شهری دارند.
وی فضای سبز را یکی از مهمترین نمودهای عملکرد شهری خواند و عنوان کرد: فضای سبز علاوه بر زیبایی بخشیدن به منظر شهری در تقویت روحیه و شادابی شهروندان نیز تاثیر گذار است.
مدیرعامل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سیرجان بیان کرد: امروز احداث فضاهای سبز در سطح شهرها بسیار حائز اهیمت است و نگهداری از پارک‌ها و فضاهای سبز احداث شده نیازمند فرهنگ‌سازی و تعامل شهروندان است.
بابک سعیدی نقش شهروندان و مدیران سازمان فضای سبز شهرداری در حفظ و نگهداری از فضاهای سبز را بسیار تاثیرگذار خواند و اضافه کرد: انجام بموقع عملیاتی نظیر هرس درختان، آبیاری، سمپاشی و کود پاشی را از جمله اقداماتی برشمرد که در حفظ و نگهداری فضاهای سبز اهمیت دارد.
وی با اشاره به اینکه نگهداری و توسعه فضای سبز نیاز به صرف هزینه و مراقبت مستمر دارد و فضای سبز موجود را باید پیوسته سرحال و شاداب نگه داشت عنوان کرد: امیدواریم با همکاری و مشارکت شهروندان بتوانیم در نگهداری و زیبا نگه داشتن پارک‌ها و فضاهای سبز شهری اقدامات موثری انجام دهیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.