×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024
نیروی دریایی حافظ مرزهای آبی  کشور/ آماد و پشتیبانی نداجا حامی تولید کنندگان بومی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” نشست خبری فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا با حضور امیر دریاداردوم علیرضا محمدی فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا به مناسبت هفتم آذر روز نیروی دریایی راهبردی و قهرمان با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

امیردریاداردوم محمدی در ابتدای این مراسم ضمن خیرمقدم به خبرنگاران و اصحاب رسانه شهرستان سیرجان و گرامیداشت هفتم آذر بیان کرد: نیروی دریایی راهبردی و قهرمان با رشادت دریادلان و با تأکید برفناوری و تکنولوژی و مدرنترین تکنیک های رزمی و ایثار و از خود گذشتگی عجین شده است و در اوایل جنگ تحمیلی و دفاع مقدس کاری کرد کارستان و توانست کار نیروی دریایی دشمن را یکسره کند.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان گفت: نیروی دریایی دو مأموریت ویژه دارد یک بخش در خدمت نیروهای مسلح برای ضربه زدن به دشمن مقابل، دو بخش حفظ امنیت و پایداری خطوط مواصلاتی در دریا در بحث صادرات نفت و بحث واردات کالا و تجهیزات این دو مأموریت باعث شده است تا پیروزی تمام عیاری نصیب ارتش جمهوری اسلامی ایران شود به نحوی که با از بین بردن اسکله های نفتی الامیه و البکر باعث شد که صادرات نفت دشمن قطع شود .

دریاداردوم ستاد علیرضا محمدی با اشاره به فعالیت های این یگان در شهرستان سیرجان دربحث خدمت رسانی به تولیدی های سطح شهرستان گفت : سیاست ما بر این است اقلام و نیاز های آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان را از تولیدات شهرستان تهیه کنیم و حمایت از کالای تولید بومی باعث رونق گرفتن اشتغال و تولید در سطح شهرستان می شود.

وی در خصوص اقدامات نیروی دریای در ایجاد امنیت اجتماعی سطح شهرستان عنوان کرد: کمپ ماده ۱۶ در راستای حمایت از افراد آسیب پذیر جامعه و خدمات به افرادی که از لحاظ اقتصادی و از لحاظ اجتماعی نیاز به کمک دارند به همت مسئولان شهرستان راه اندازی شده است و فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا هم در راه اندازی این کمپ خود نقش کوچکی را ایفا کرده است.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان ایجاد امنیت پایدار را جزو سیاست های این نیرو دانست و ادامه داد: در بازدیدی که از کارخانه های سطح شهرستان داشته ایم این کارخانه ها در تولید و بخش مصرف مشکل داشته اند آماد و پشتیبانی نداجا برای ایجاد اشتغال و کمک به تولید همیشه آماده و حاضر به همکاری است.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا ضمن تأکید بر اولویت خرید اقلام مورد نیاز از تولیدکنندگان بومی اگفت: خرید از تولیدکنندگان بومی هم به نفع تولید کنندگان است وهم به نفع ما که مصرف کننده هستیم می باشد کم شدن هزینه جابجایی و نگهداری از جمله موارد به صرفه بودن این حمایت است و در بحث تولید دام در حال حاضر بیش از دو هزار رأس دام در مجموعه ما در حال پرورش و نگهداری می باشد که بخشی از آن برای مصرف پرسنل خودمان و بخشی هم جهت عرضه و استفاده مردم شهرستان ارائه می شود.

امیر دریاداردوم ستاد محمدی گفت: با افتتاح کارخانه آسفالت این مجموعه که انشا الله در آینده ای نزدیک صورت میگیردفقط ۱۰درصد از تولیدات برای مجموعه مصرف خواهد شد و مابقی آن جهت بهسازی آسفالت شهر سیرجان در اختیار متولیان و ادارات قرار خواهد گرفت.

فرمانده آماد و پشتیبانی نداجا همچنین در انجام مسئولیت های بهداشتی و درمانی بیان داشت :بیمارستان ولایت فرماندهی آماد و پشتیبانی نداجا مستقر در سیرجان به عنوان بیمارستان پیشتیبان بیمارستان های امام رضا (ع) و غرضی اختصاص یافته و در اختیار دانشکده علو پزشکی شهرستان جهت خدمت رسانی به بیماران پاک (مانند تولد نوزادان که از نظر ایمنی و بهداشت حساسیت بیشتری دارند )می باشد .

وی اظهار کرد: از دیگر اقدامات این مجموعه همکاری جهت رفع ترافیک شهری توسط کامیون ها است با در اختیار گذاشتن زمینی در ابتدا ورودی شهر از سمت جاده کرمان و بلوار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی برای پارکینگ کامیون ها در راستای عمل به مسئولیت اجتماعی نیروی دریایی انجام شده است تا مالکین و رانندگان آنها با آرامش خاطر خودروی خود را در آن محل قرار دهند .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.