×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
هاشمی در خاطرات خود به تحمیل جام زهر به امام اعتراف کرده/ هدف دشمن از نفوذ درخبرگان و مجلس، ایجاد مجلس ششمی دیگر است

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام محمد علی محسن زاده،شب گذشته در مسجد قائم کرمان در حضور مردم این شهرستان بااشاره به آیات ۱۱۸ تا ۱۲۰ سوره آل عمران گفت: این آیات کیفیت و کمیت بحث نفوذ را می رسانند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان تصریح کرد: نباید با غیرخودی دوستی کرد چرا که آنها کسانی هستند که قصد از بین بردن انسان را دارند.

وی خاطرنشان کرد: غیر خودی هایی که در قرآن بیان شده به معنای دوست خارجی نیست بلکه کسانی هم هستند که از داخل قصد دارند شما را از بین ببرند و لذا باید از افراد منافق دوری کرد.

این استاد حوزه تاکید کرد: خداوند در قرآن دستور داده نباید کفار و یهودیان را به دوستی انتخاب کنیم، آمریکا و اسرائیل دشمنان اسلام هستند و گروه هایی مانند آل سعود نیز به خائن تبدیل شده اند و به دشمنان اسلام حتی نباید دست داد یا لبخند زد.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه نفوذ به داخل کشور توسط افراد خودی صورت می گیرد، بیان کرد: دولتی ها باید مراقب اینگونه افراد باشند تا به کشور ضربه وارد نشود.

وی ابراز کرد: گروه های صهیونیستی گاهی افرادی برای خود انتخاب می کنند و آن را به حاکمیت کشورها می گذارند تا اهداف خود را به آن تحمیل کنند که این یکی از راه های نفوذ است.

این کارشناس مسائل دینی افزود: کشورهای غربی افرادی را با تفکری مشابه اندیشه های خود پیدا کرده و به سراغ وی می روند تا به این ترتیب اورا حاکم قرار دهند.

این مقام مسئول دانشجو را نبض کشور دانست و اذعان داشت: دانشجویان سال ۱۳۳۲ با تعداد زیادی شهید در مقابل دشمن ایستادگی کردند و امروز نیز باید دانشجویان از آنها درس گرفته و با دشمن مقابله کنند.

حجت الاسلام محسن زاده با بیان اینکه برخی افراد در داخل کشور، جاده صاف کن برای کشورهای غربی هستند، تصریح کرد: بعضی خواص با سخنان خود نشان میدهند تفکراتی مخالف ولی فقیه دارند.

این استاد حوزه بیان کرد: باید بدانیم دشمن قصد دارد با نفوذ در کشور مردم ایران را از پای درآورد و باید با روشنفکری به مردم و جوانان آگاهی داده شود.

وی با تاکید براینکه جوانان جوانان باید با آگاهی دادن به دیگران کشور را از نفوذ نجات دهند، اظهار کرد: اینکه می گویند فلانی به دلیل رابطه تلفنی با رییس جمهور آمریکا پشیمان شده ، فکری اشتباه است چرا که وی از اینکه نتوانست با آمریکا رابطه بهتری داشته باشد پشیمان بوده است.

حجت الاسلام محسن زاده تاکید کرد: هدف دشمن نفوذ امنیتی، فرهنگی و سیاسی در داخل کشور می باشد و همه وظیفه دارند در این خصوص اطلاع رسانی کنند تا جلوی نفوذ را بگیرند.

نماینده ولی فقیه در سپاه ثارالله کرمان با تاکید براینکه بسیج سازندگی راه مقابله با دشمن است، خاطرنشان کرد: نفوذ در مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی از دیگر اهداف دشمن است و قصد دارند مجلس ششم دیگری راه اندازی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.