×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

168619_944
نقل قول:

شورای نگهبان می گوید کسی که این اشکالات را دارد یا این ضوابط را ندارد، نبایستی نامزد مجلس شود، صرف نظر از اینکه رای بیاورد یا نیاورد.تصمیم گیری شورای نگهبان هم فردی نیست که فی المثل شخص آقای جنتی بگیرد.

به گزارش سیرجان خبر به نقل از رجانیوز، هاشمی رفسنجانی در کتاب “هاشمی بدون روتوش” راجع به ردصلاحیت اصلاح طلبانی مثل بهزاد نبوی، محمدرضا خاتمی و محسن میردامادی در انتخابات مجلس هفتم توسط شورای نگهبان می گوید: “شورای نگهبان برای خودش ملاک هایی دارد و محورهایی درست کرده و خلاصه آن هم این است که قانون به من می گوید کسی که این اشکالات را دارد یا این ضوابط را ندارد، نبایستی نامزد مجلس شود، صرف نظر از اینکه رای بیاورد یا نیاورد.تصمیم گیری شورای نگهبان هم فردی نیست که فی المثل شخص آقای جنتی بگیرد. بالاخره عده ای هستند و قانون را هم در دست دارند و می گویند کسی که به احکام اسلامی عمل نکرده است یا نمی کند صلاحیت ندارد.”

هاشمی در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به سیاسی نبودن رد صلاحیت ها توسط شورای نگهبان می گوید: “اتفاقا اگر می خواستند سیاسی عمل کنند می گذاشتند تا عده ای از اینها تایید شوند و اتفاق مهمی هم در نتیجه کلی آراء صورت نمی گرفت. منتها آنها باید اصولی تر کار کنند و به وظیفه خودشان عمل کنند و قانون را اجرا کنند و بایستند و این سد را ببندند.”

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.