×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
هدفم گسترش صلح و دوستی در جهان است

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی“سیرجان خبر”، جان کوبریت؛ دوچرخه سوار فرانسوی که با هدف گسترش صلح و دوستی درجهان رکاب میزند صبح امروز وارد شهر سیرجان شد.

 جان کوبریت دوچرخه سوار فرانسوی که ۵۵ سال سن دارد در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: هدف من از سفر تنها لذت بردن از زیبایی ها و واقعیات جهان نیست بلکه ملاقات با مردمی است که بر روی این سیاره در حال زندگی هستند و همچنین یادگیری چیزهای تازه و تجربه نحوه زندگی آنها است.

این دوچرخه‌سوار فرانسوی که تاکنون ۱۱۰ هزار کیلومتر را در دنیا رکاب زده افزود: هدف من گسترش صلح و دوستی در دنیاست چراکه فکر می‌کنم این فقط برای سیاستمداران نیست که اقدام به تبلیغ صلح کنند.

وی افزود: مناطق بسیاری از دنیا را دیده ام اما شهر شما شهری بسیار زیباست و مردمان آن ساده و بی آلایش هستند.

وی گفت: مناطق بسیاری از دنیا را مشاهده کرده‌ام که با بی‌توجهی انسان‌ها آلوده شده‌اند و زمین ما فوق‌العاده است و باید حفظش کنیم.

به اعتقاد جان با تمام تفاوت‌ها انسان‌ها قادر به زندگی در کنار هم، احترام به طبیعت و یکدیگر هستند و این تنها راه داشتن جهانی بهتر است.

به گزارش “سیرجان خبر”، جان کوبریت برای این سفر سه قارعه آسیا، اروپا و آفریقا را پیموده و مقصد نهایی او شهر شانگهای چین است، او دارای دو مدرک مهندسی برق و متالوژی است وی فردا سیرجان را ترک خواهد کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.