×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
هدف مستکبران مقابله با اسلام و جلوگیری از صدور انقلاب است

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: اعتماد به دشمن هیچ‌وقت با اصول نظام سازگاری نداشته و ملت ما نیز از اعتماد به دشمنان متنفر است.

وی افزود: خدعه و نیرنگ دشمنان انقلاب از سال‌های پس از پیروزی انقلاب آغاز شده و اگر تاریخ انقلاب را مرور کنیم در موارد مختلف همانند آزادی گروگان‌ها در ایران و لبنان یا تحریم‌ها در اول انقلاب استکبار جهانی به وعده‌های خود عمل نکرده و نیرنگ داشته است.

حسینی خاطرنشان کرد: امروز هم در بحث هسته‌ای با این حرکات و تناقض‌گویی در تصمیمات اعتمادی به آنها نداریم و ما نباید خطای راهبردی داشته باشیم و همچنان سربلند و مقتدر جلوه‌نمایی کنیم تا دشمن از حرف‌ها و حرکات ما فکر نکند ما محتاج آنان هستیم و هر چه بخواهند بگویند و در تصمیمات خصمانه خود دل‌گرم باشند.

امام جمعه سیرجان اضافه کرد: همه اهداف مستکبران مقابله با اسلام و جلوگیری از صدور انقلاب است که طی بیش از سه دهه گذشته نتیجه معکوس گرفته‌اند چراکه تاکنون و بعد از این هم اسلام و انقلاب اسلامی به جهانیان به خوبی معرفی شده است و هم صدور انقلاب موجب بیداری مردم جهان و منطقه شده است.

وی تاکید کرد: اهداف ظالمانه آمریکا در هر کجا برای مردم شناخته شده و صدور انقلاب اتفاق افتاده و با اتفاقت و وقایعی که در حال انجام یا رخ داده، امید است، مولا و مقتدایمان مهدی صاحب‌الزمان (عج) در آستانه ظهور باشد.

حسینی شکست حزب حاکم در ترکیه در انتخابات را درس خوبی برای دولت‌های منطقه عنوان کرد و گفت: دولت ترکیه برخلاف خواسته ملت خود در دامان آمریکا افتاد و به تروریست‌ها در سوریه کمک می‌کند.

وی افزود: دولت ترکیه امروز نتیجه این سیاست‌های خلاف خواسته ملت خود را دید و باید گفت، مردم و ملت‌ها مهم هستند، قدرت‌ها قادر به حفظ هیچ دولتی نیستند و صلاح در این است برای امنیت منطقه و نبود ناامنی و تروریسم و داعش دولت‌ها با ملت خود باشند تا کشورشان هم دارای امنیت باشد.

خطیب جمعه سیرجان با محکوم کردن جنایات سعودی‌ها در حمله به مردم یمن افزود: پاسخی که مردم یمن به سعودی‌ها می‌دهند، رژیم عربستان را ترسانده و متزلزل کرده و سردمداران عربستان مطمئن باشند، آتش ظلم‌شان دامن خلیفه‌ها و مقصران حمله به مظلومان یمن را می‌گیرد.

حسینی ادامه داد: اگر در حملات سعودی‌ها به یمن تاکنون هزاران نفر به شهادت رسیدند و همچنان استقامت مردم یمن بیشتر شده، این یعنی پیروزی حتمی و شکست کسانی است که با خط گرفتن از آمریکا در صدد مقابله با خواسته مردم یمن در تصمیم‌گیری و اداره کشورشان هستند.

وی در خطبه اول غفلت را عامل اصلی دوری از تقوا اعلام کرد و گفت: باید برای دوری از غفلت از وسوسه شیاطین، علاقه وافر به مال و فرزندان، پرخوری و تجملات دنیا دوری کرد.

امام جمعه سیرجان تاکید کرد: ماه رمضان بهترین ماهی است که می‌تواند انسان را از غفلت دور کرده و به تقوا برساند، چراکه پیامبر اکرم (ص) این ماه را ماه خداوند و برکت و رحمت و مغفرت عنوان کرد و لازم است از فیوضات و برکاتش بهره ببریم.

وی بر پاکیزگی و غبارروبی مساجد با مشارکت عمومی مردم در آستانه ورود به ماه رمضان تاکید کرد و اظهار داشت: برای استهلال ماه رمضان از سیرجان هم گروهی برای استهلال به دشت منطقه اعزام می‌شوند که ملاک ورود به ماه رمضان و خروج از این ماه اعلام دفتر مقام معظم رهبری است.

امام جمعه سیرجان بر امنیت پایدار برای اقدام عملی برنامه‌های اقتصادی تاکید کرد و حوزه قضایی شهرستان را موفق در این امنیت دانست و اضافه کرد: امنیتی پایدار است که اقتصاد مقاومتی را پایدار و اجرایی می‌کند.

حسینی بر مصرف بهینه آب تاکید و صرفه‌جویی در آب صنعتی را خواستار شد و ادامه داد: مسئولان برنامه تامین آب را برای هر بخشی به گونه‌ای تنظیم کنند که مردم دچار مشکل نشوند و فقط توقع از مردم برای برنامه‌ریزی در صرفه‌جویی نداشته باشیم اما در بخش‌هایی مثل صنعت یا کشاورزی هیچ برنامه‌ای نداشته باشیم.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.