×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” چند روز پیش بود که خبرگزاری ها از بستری شدن شجریان در یکی از بیمارستان های تهران خبر دادند. درست شب همان روز خبر ۲۰:۳۰ در اقدامی عجیب با «استاد موسیقی ایران» این خواننده «هتاک» یک «رپرتاژ» خبری برای وی بروی آنتن صدا و سیما برد.

دو شنبه شب  نیز حسین فریدون دستیار ویژه رییس جمهوری به دیدار شجریان رفت، با ابلاغ سلام حسن روحانی، برای شجریان آرزوی سلامتی کرد. (طبق آنچه رسانه های وابسته به دولت منتشر کرده اند)

همین مسئله با واکنش کابران شبکه های مجازی روبرو شد، این کاربران با انتشار عکسی از عیادت نماینده دولت و ابلاغ «سلام گرم» رئیس جمهور به شجریان، و محمد حسن حسینی خبرنگار صدا و سیما که چندی پیش بر اثر اصابت ترکش‌های خمپاره تروریستهای تکفیری مجروح شده است، به اظهار نظر درباره این حرکت دولت کردند.

 

هر دو

 

هر دو

 

شجریان از جمله هنرمندان اپوزیسیون است که با مدارای نظام، پس از سالها فعالیت ضدانقلابی به کشور برگشته است.  فعالیت وی علیه نظام در سال ۸۸ مهمترین اقدام وی طی چند سال گذشته است که که همپای فتنه گران و کودتاچیان و همکاری با رسانه های دشمن با متهم کردن نظام به تقلب و سرکوب، سخیف ترین اهانت ها را روانه جمهوری اسلامی کرد.

عکس یادگاری با انواع شخصیت ها و مدل های ضد انقلاب؛ توهین به اسلام در مصاحبه با صدای آمریکا و… از «برجسته ترین» اقدامات وی طی چند سال اخیر است!؛  که در ادامه فیلم های این اظهار نظرها آمده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.