×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
هر کس  مقابله با ولایت کند یک صدام دوم است /ایمان و عمل صالح راه نجات از تاریکی های زندگی /خدا و اهل بیت (ع)دو سند قدرت شماست

به گزارش ” سیرجان خبر”، حجت الاسلام محسن رفیعی در هشتمین یادواره سرداران و ۷۲ شهید سرافراز پایگاه مقاومت بسیج حضرت ابوالفضل (ع) و شش شهید گمنام مهمان شهررابر گفت: وقتی یادواره شهدا می گیرند، یادواره یعنی چیزهایی را به یادمان بیاوریم  که نه دروغ ، نه رومان گویی و داستان بافی است. 

وی با بیان اینکه این اتفاق ۱۳۰۰ سال پیش نبوده افزود: ۳۰یا ۴۰سال پیش بود اتفاق هایی که اگر آدم به آن  فکر کند زندگی اش نجات پیدا می کندآنهایی که نمیخواهند زندگی کنند اصلا به این قصه  فکر  نمی کنند، آنها فهمیدند که دنیای غرب میخواهد شناخت رزمندگان و این  شهدا را ازت بگیرد.

حجت الاسلام محسن رفیعی با اشاره به سوره قرآن گفت: بشر در خسران است، فقط کسانی در خسران نیستند که  ایمان و عمل صالح دارند.

وی ادامه داد: اگر وصل به فکر شهدا شدیم نجات پیدا می کنیم، آنهای که ایمان و عمل صالح  را با هم دارند،  تمام هشت سال دفاع مقدس با معجزه خدا بالا آمد هر روز منافقین می گفتند: تهران  را فردا میگیریم اکنون چهل سال از انقلاب می‌گذردهنوز فردای اینها نرسیده ونخواهد رسید.

حجت الاسلام محسن رفیعی با اشاره به  روایت امام صادق (ع) در خداباوری حضرت موسی (ع) در عبوراز رود خروشان نیل گفت:خدا فرمود همه در خسرانید بجز آنهایی که ایمان و عمل صالح دارند.

وی با بیان اثرلذت بخش  ایمان و عمل صالح گفت: براساس آیه ۱۱سوره مبارکه  طلاق هرکس ایمان و عمل صالح دارد خدا از تاریکی زندگی او را نجات می دهد و به سمت نور می برد .

حجت الاسلام محسن رفیعی گفت: خانواده هایی که ایمان و عمل صالح دارند خدا محبتشان رابر قلب دیگران می اندازدحضرت امام اگر ایمان و عمل  صالح  نداشت مادر شهدا حاضر نمی شدند پاره تنش را بفرستند و فدایش کند مادر یک شهید، دوشهید، سه شهید وپنج شهید؛این محبت همان محبت  که ایمان و عمل  صالح حضرت می فرماید خدا محبتت را همیشه  ثابت بر قلوب دیگران می اندازد.

وی با اشاره به سوره مریم آیه ۹۶ افزود:  اگر سجاده نیمه شب رزمندگان رنگین نبود در مقابل دشمن نمی‌توانستند دوام بیاورندآن هم  ۳۶کشور دنیا بر علیه ایران خیلی حرف است.اگر دنیا را می خواهید بلرزانید باید سجاده ات  رنگین باشد.

رفیعی گفت: آنهایی ایمان و عمل صالح دارند از هیچ کس نمی ترسندامروز کدخدا درست نمی‌کنند. واز هیچ کم و کاستی ناراحت نمی‌شدند.

وی با اشاره به ۲۰سال سابقه خدمت در ستاد راهیان نور کشوراز سال ۷۸ گفت: چهار سال پیش ۲۳ زائر راهیان نور از آمریکای لاتین به جنوب آمدند کار روایتگری را به من سپردند و گفتند اینها فقط قرآن قبول دارند و دوازده روزه شیعه شده اند، زبان آنها اسپانیایی بود مترجم به من گفت: از خواب و خیال و داستان برای اینها حرف نزنید فقط  عقلانیت محض و آیات قرآن، عقلانیت فقط کار رزمندگان و شهدا بود شلمچه رسیدیم داستان  شلمچه و خیانت های منافقین که در کشورمان کردند را  گفتم.

رفیعی افزود: رسیدیم به اروند کنار، مسیر وحشی ترین رودخانه دنیا که چند جهت  موج  مخالف دارداگر دستمال در آن اندازد چهار تکه می شد،‌چند روز  قبل عملیات طوفانی شد،  صدام نیروهایش را برداشت وگفت:هیچ کس از اروند نمی‌تواند رد شود، خدا با من است نه با ایرانی ها .

وی افزود : از این  رودخانه عقل های بشری  میگویند نمیشود رد شد، امام فرموده  بود، لشکرها طناب به خودشان بستند و سر طناب را انداختند در رودخانه اروند دست امام زمان (ع) وعبور کردندصدام از قصه اروند راهی بیمارستان شد  و گفت: نمیدانم چگونه ایرانی ها توانستند از این رودخانه  رد شوند؟.

 حجت الاسلام رفیعی گفت:  تو که در زندگی ات مشکل دارید سر طناب زندگی ات را دست امام زمان (ع)دادید  تا از این رودخانه پرتلاطم گرفتاری ها نجات دهد.

وی افزود: در تبعیت از ولایت یک مملکت را در مقابل ۳۶کشور دنیا پیروز می کند هر کس در مقابل ولایت مقابله کند یک صدام دوم است .

حجت الاسلام رفیعی با بیان اینکه هر کس نمی‌تواند از اروند کنار رد شودگفت: حلال باید بخوریدتا بتوانید از اروند رود رد شوید.

وی افزود: پیروزی  ما با سفره مذاکره حل نمی شود و نخواهد شد، فتح و پیروزی ما وقتی  که نصرت خدا سر سفرهایمان بیاید.

رفیعی عنوان کرد: خاک بر سر آنهایی که خیال می کنند ذکر شهید و یادواره شهید گفتن قدیمی وتکراری شده دنیا فهمیده آرامش کجاست.

وی افزود: این  آمریکایی ها! نه پناهنده و سیاسی بودن، به من در فکه گفت:  شما دو چیز دارید اگر دنیا این دو چیز را خوب میفهمیدهمینطور که خیلی هایش را فهمیدید الان اینجایید ولی اگر همه مردم تان می فهمیدند  کل دنیا را قبضه می کردند، برام جالب شد پرسیدم آن دو چیز  چیست؟ گفت: شما خدا را دارید  که تمام ابرقدرت ها در مقابل خدای شما کم آوردند و وصل به امام معصوم (ع) هستید که  تمام خطا های زندگی را پر می کند، شما اهل بیت(ع)  دارید این دو سند قدرت شماست .

وی افزود: کاش درک  کنیم ،یک زمانی اصحاب فیل راه انداختند،هنوز هم ابابیل خدا هستند،هنوز هم  شن های طبس در جریان است برای آنهایی که دنبال  حقیقت اند.

حجت الاسلام رفیعی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق(ع)گفت: من اعتقاد دارم خون این شهدا پایمال نمی‌شوندیک وقت هایی تعجب میکنم که  بر ضد مرام شهدابعضی مسؤولین عمل می کنند.

وی با اشاره به روز شهادت امام صادق (ع)سال ۹۰- ۸۹ در یکی از شهر های شمال مازندران از فریدون کنار گفت: هشت یا نه سال پیش همچنین روزی مثل امروز شنبه  تشییع شهید حسین کریمی نسب بچه فریدون کناربود.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به زندگی این شهید گفت:  خدا را هیچ وقت به خنده چهار نفر نفروشید، اوایل انقلاب  قرار بود فلان شب ازدواج اش باشد،‌ سه روز قبل شب عروسی می فهمد، شب عروسی اش مصادف با شب شهادت امام صادق(ع) است آمدعروسی  را کنسل کند بعضی ها از روشنفکر به ظاهر گفتند این امل بازی ها چیه، عروسی ات را بگیر، چه کسی می فهمد شهادت امام صادق (ع) است گفت: مردم نمی دانند خدا که می داند.

وی ادامه داد: حریف بعضی بستگانش نشد حسین کریمی نسب، شب شهادت امام صادق (ع) مثل دیشب عروسی کرد، منتظرند داماد بیاید یک لباس مشکی پوشیده بود، دست یک مداح گرفت مکروفون بهش داد و گفت : برای امام صادق (ع)بخوان وگفت: هر چه می خواهید مسخره ام کنید من نمیتوانم از امامم بگذرم؛  یک عده نشستند و گریه کردند، یک عده  رفتند بیرون. در این دنیای گرد و کوچک هر کاری کنید نتیجه اش را می بینید.

حجت الاسلام رفیعی گفت: سه سال بعد از ازدواج اش حسین کریمی نسب، به جبهه رفت وبدنش مفقود شد تا  یک روز بعداز۳۰ سال خبر پیدا شدن جنازه اش را دادند از سپاه ساری تا  فریدون  کنار یک ساعت و نیم راه بود .

وی با بیان اینکه دست اندرکاران یادواره شهدا دقت کنند ما کاره ای نیستیم آنها کارها را می چرخانند، گفت: برای حضور تعدادی جمعیت گفتیم جمعه بعد از نماز جمعه اطلاعیه زدیم، سه هزار جمعیت برای تشییع  جنازه حسین  کریمی نسب آمدند، آخر نماز جمعه بود از سپاه ساری تماس گرفته  بودند، یک  مشکلی پیش آمد الان می خواهیم جنازه را بیاوریم، می توانید یک ساعت و نیم مردم را  نگه داریم صد نفر هم نمی‌ماندند چاره ای نیست فردا شنبه تشییع جنازه می شود .

وی افزود: فردا روز شهادت امام صادق (ع) بود،مردم! سی سال پیش شب ازدواجش معامله با امام صادق(ع) کرد سی سال بعد جواب  او دادحتی یکروزقبل از شهادت  امام جعفر صادق(ع)  تشییع نشد جنازه روز شهادت  امام جعفر صادق(ع)  تشییع شد چهارده هزار نفر زیر تابوت او را گرفتند.

حجت الاسلام رفیعی گفت: سی سال قبل  آن جوان یک قدم برای امام صادق(ع)  برداشت سی سال  بعد روز شهادت  خودامام با چه عظمتی روی دست مردم تشییع شد، اگر یک  قدم  برای اهل بیت(ع)  بردارید  بهت جواب می دهند حتی اگر تمام دنیا بن بست شود برایت راه را باز می کند.

انتهای پیام /

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.