×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
هشدار امام جمعه سیرجان به دراویش سودجو

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی “سیرجان خبر” اولین جلسه ستاد زکات شهرستان سیرجان با هدف فرهنگ سازی این فریضه دینی در دفتر امام جمعه شهرستان و با حضور اعضای این ستاد برگزار  شد.

امام جمعه سیرجان در این جلسه ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: بحث تبلیغات زکات در سطح شهر بسیار مهم است چرا که در شهر سیرجان زکات واجب وجود ندارد.

وی ضمن هشدار به دراویشی که وجوهی را از کشاورزان جمع می کنند عنوان کرد: باید با افراد سودجو در این زمینه برخورد قانونی و قاطع شود چرا که بر اساس روایات باید زکات به دست نیازمندان برسد.

جلسه ستاد ذکات1
رئیس ستاد زکات شهرستان سیرجان نیز در این مراسم گفت: باید از طریق سازمان های نظارتی و امنیتی از حضور افراد سودجو در زمینه زکات جلو گیری شود.

رمضان نژاد بر نامگذاری یکی از خیابان های شهر بنام زکات تاکید کرد و افزود: با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان در خصوص فرهنگ سازی انجام فریضه زکات در روستاها در دستور کار قرار گیرد.

جلسه ستاد ذکات
مدیر کمیته امداد نیز در این جلسه اذعان داشت: زکات جمع آوری شده سال گذشته در زمینه های معالجه بیماران صعب العلاج،جهیزیه نوعروسان یتیم،شهریه دانشجویان نیازمند و طلاب بوده است.

حسن خضری مقدم اضافه کرد: رفع مشکلات مسکن مددجویان و ساخت دو خانه بهداشت در روستاهای محروم را می توان از مهم ترین اقدامات ستاد زکات شهرستان سیرجان برشمرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.