×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
همایش جوانان انقلابی در سیرجان برگزار شد

به گزارش “سیرجان خبر” مسئول بسیج دانشجویی شهرستان سیرجان گفت: این همایش حامل یک بشارت و امیدواری بزرگ یعنی وجود جریانی از دانشجویان با ایمان ،باغیرت،باانگیزه و مهم دردانشگاه ها است.

سلیمی دریابیگی خاطر نشان کرد:بسیاری از پیشرفت ها و موفقیت های نظام اسلامی در عرصه های مختلف مرهون تفکر و عمل دانشجویان بسیجی است.

در این همایش فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان با اشاره از سخنان مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت:هر کس برای سرنوشت خود وس رنوشت ملت و آینده این نظام اسلامی ارزش قائل باشد او یک بسیجی است.

سرهنگ محمود مهدوی فرد در این همایش به بیان آرمانهای نظام اسلامی و انقلابی پرداخت و خاطر نشان کرد:یکی از این آرمانها که بسیار مهم است “عزت ملی”یعنی احساس افتخار ملی مبتنی بر واقعیات متن جامعه و نه متکی به توهمات و تصورات است.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان ادامه داد:انقلاب بدون آرمانها و بدون استمرار در واقع‌ فقط تغییر مدیریت کشور از افرادی به افراد دیگر خواهدبود بنابراین باید حرکت به سمت آرمانها ادامه یابد.

وی قشر اثرگذار دانشجو را از عوامل تسریع در حرکت به سمت آرمانها برشمرد و گفت:نیروهای جوان دانشجو به عنوان پیشروان حرکت عمومی کشور می توانند در تحقق آرمانها نقش مهمی داشته باشند.

مهدوی فرد درست نفهمیدن مسائل کشور و مسائل انقلاب را ازجمله موانع تحقق آرمانها دانست وتاکید کرد: دانشجویان و عناصر فکری مومن و انقلابی دانشگاه ها روی این موضوع کارکنند.

فرمانده ناحیه مقاومت سپاه سیرجان همراه شدن ویژگی های دانشجویی با بسیجی بودن را امتیازی بزرگ و پرافتخار ودر بردارنده ارزشهای والا دانست و با اشاره به همراه همیشگی دانشجویان با اسلام و انقلاب تصریح کرد:مسئولیت بزرگ دانشجویان بسیجی تحلیل درست ،بررسی کارشناسانه و ریشه یابی مسائل اساسی کشور و جهان اسلام و حضور هوشیارانه با نشاط و فعال در صحنه دانست.

وی جوان طالب علم بودن ،آزاد اندیشی آرمانگرایی و در صحنه بودن را از ویژگی های قشر دانشجو بیان و خاطر نشان کرد :فعال بودن در میدان علم رفتن تن به حادثه دادن و عمل خالصانه برای اهداف متعالی از ارزشهای بسیجی بودن است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.