×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
همایش مقابله با تهاجم فرهنگی برگزار شد

به گزارش خبرنگار سرویس فرهنگی “سیرجان خبر” صبح روز دوشنبه همایش مقابله با تهاجم فرهنگی با حضور مسئولین شهرستان، فرماندهان نظامی و انتظامی، دانشجویان و اقشار مختلف مردم در محل سالن اجتماعات دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد.

حجت الاسلام صانعی از مدرسین حوزه علمیه سخنران ویژه این مراسم گفت: امروزه همه ی کشور های غربی با هجمه های مختلف به کشور ایران و سایر کشور های اسلامی به خیال باطل خودشان قصد نابودی و ریشه کن کردن اسلام وشیعه را دارند اما به لطف خداوند متعال و مردم فهیم ایران این کشور تنها کشوری است که در حیات ۳۵ساله انقلاب اسلامی پایدار و سر بلند مانده و در برابر همه مشکلات ایستاده است.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) فرمودند: “دغدغه ما سیاست نیست، دغدغه ما مسئله فرهنگ است که یک نیاز برای جامعه اسلامی است” کشور ایران با عنایت رهبری که با عنایت امام عصر(عج) سرمایه ای بزرگ و پشتوانه این انقلاب است توانسته بر تمام مشکلات فائق آید.

صانعی تاکید کرد: دفاع مقدس سرمایهای عظیم برای ما است و باید پاسدار شهدا باشیم . کشور اسلامی ایران در طول انقلاب و دفاع مقدس حدود ۲۵۰۰۰۰ شهید تقدیم انقلاب کرده است در حالی که در جنگ جهانی دوم ۵۰میلیون انسان به کام مرگ رفتند اما کشور های دنیا بیشتر از آن به شهدای ما روی آورده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.