×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
هوشیار باشید می خواهند « فتنه اکبر» را به نام شما ثبت کنند

به گزارش “سیرجان خبر” ابراهیم آقامحمدی درنشست علنی سه‌شنبه اول دی مجلس شورای اسلامی درتذکرشفاهی گفت:این روزها درآستانه انتخابات خبرگان رهبری،بحث نظارت بررهبری جهت مشوش کردن افکار عمومی مطرح‌ شده که البته دوستداران انقلاب از طرح این موضوع موافق نیستند.

نماینده مردم خرم‌آبادو دوره درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: ازنظر وجاهت قانونی نیزنسبت به این موضوع بزرگان علم و فقاهت پاسخ داده‌اند، اما ازنظر سیاسی، طرح این موضوع در این شرایط نوعی شیطنت است که به گوینده القا شده است.

وی یادآور شد: کسی که با این‌گونه صحبت‌ها صلاحیت خود را ازدست داده باید بیندیشد که به کجاچنین شتابان ؟

آقامحمدی گفت: بزرگوار! شما که با خطبه‌خوانی آن‌چنانی برای سکولارها، صلاحیت امامی جمعه و جماعات را از دست داده‌اید، درخبرگان به شدت و غیرقابل باور خویش، تنزل پیدا کرده‌اید و در عمل نیز ثابت کرده‌اید که توان نظارت برفرزندان خویش را هم ندارید که ناچار بایدبرای اصلاح آن‌ها به‌عنوان بزهکارجهت تربیت دراوین نگه‌داری شوند، بهتراست ملاحظه کنیدو تیرخلاص به باقی‌مانده اعتبارخود نزنید.

این نماینده مردم درمجلس نهم تأکید کرد: جریاناتی که بسیاری از بزرگان رابه لبه پرتگاه برده‌اند این بار به شما طمع کرده‌اند و دنبال آن هستند که دور شما جمع شوند.اگر خواست خودتان نیست که امید است نباشد،هوشیار باشید وفاصله خویش رابادشمنان زخم‌خورده انقلاب مشخص کنیدو بدانیددشمنان انقلاب به دنبال ایجاد فتنه درکشور هستند تا آن را به نام فتنه اکبر و شلیک آخربه نام شما ثبت کنند.

وی افزود: مطمئن باشید اگر فرزندان امام به این نتیجه برسند که توطئه‌ای مبنی بر تزلزل در ارکان نظام طراحی شده است آن روز ملاحظه هیچ‌کس را نخواهند کرد.

آقامحمدی افزود: این روزها گرانی به مردم فشار آورده است درحالی که تورم، تولید را به سمت صفر سوق می‌دهد، نیاز است تا دولت چاره‌ای بیاندیشد؛ مستندی که در آن پسری نذری خود را برای خانواده خود می‌برد، نشان‌دهنده وضعیت اسف‌بار زندگی برخی از مردم در کشور است.

منبع:خانه ملت

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.