×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
هیئت پارلمانی ایران امشب به تایلند می‌رود/ لاریجانی فردا عازم پکن می‌شود

namad iran tailandبه گزارش“سیرجا ن خبر” به نقل از تسنیم، ایرج ندیمی رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند از سفر هیئت پارلمانی کشورمان به تایلند خبر داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، هیئت پارلمانی کشورمان امشب و به ریاست بنده، عازم بانکوک پایتخت تایلند می‌شود.

وی افزود: محمد علی اسفنانی نماینده فریدون‌شهر، قاسم عزیزی نماینده شازند و محمد قسیم عثمانی نماینده بوکان، بنده را در این سفر همراهی می‌کنند.

رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و تایلند تأکید کرد: این سفر از امشب آغاز و به مدت ۵ روز و تا روز ۱۰ آبان ادامه می‌یابد.

ندیمی در ادامه اظهار داشت: قرار است در این سفر ضمن دیدار با رئیس مجلس و نمایندگان پارلمان تایلند، دیداری نیز با رئیس قوه قضاییه این کشور داشته باشیم. در این دیدارها در مورد تقویت روابط پارلمانی دوجانبه و نیز گسترش همکاری‌های قضایی بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی خاطرنشان‌کرد: محور گفت‌وگوی هیئت پارلمانی کشورمان با همتایان تایلندی‌، گسترش روابط پارلمانی، تجاری و گسترش فعالیت‌های اقتصادی و صنعتی است.

همچنین قرار است که علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در یک سفر ۴ روزه، صبح فردا در رأس یک هیئت پارلمانی عازم پکن، پایتخت چین شود.

این سفر به دعوت “او بانگ گوآ” رئیس کنگره خلق چین انجام خواهد شد و رئیس مجلس در این سفر ضمن دیدار با رئیس کنگره خلق چین، با مقامات این کشور برای توسعه تعاملات اقتصادی، سیاسی و مناسبات پارلمانی- سیاسی دیدار و گفت‌وگو می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.