×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
واکنش نماینده مردم سیرجان در پی هشدار گروه متخصصین عفونی

به گزارش “سیرجان خبر” نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی گفت:هشدار زحمات کشان و جهادگران عرصه سلامت را با دیده جان و منت می پذیرم و تمام توان ناچیزم را برای رفع دغدغه این عزیزان بکار خواهم بست و ستاد کرونا بی شک بایستی برای نظرات تخصصی مطرح شده در این بیانیه بیش از پیش اهیمت قائل شود و تصمیمات مقتضی را در اسرع وقت بگیرد.

حسن پور اذعان داشت: از فرماندار شهرستان به عنوان رییس شورای تامین شهرستان می خواهم بنا به این هشدار و با فوریت شورای تامین را تشکیل و ضمانت های اجرایی ستاد مبارزه با کرونا را ایجاد کند.

وی تصریح کرد:همانطور که مستحضرید تمام تلاش خود را برای تامین اعتبار و مایحتاجات هر دو بیمارستان از تهران بکار بستم و خوشبختانه با همیاری خیرین از نظر امکانات سخت افزاری در وضعیت خوبی قرار داریم و همشهریان از این بابت نگرانی خاصی ندارند.

حسن پور در پایان گفت:علی ایحال ضمن ادای احترام به زحمات پزشکان و کادر درمانی که بسیجی گونه در جبهه مبارزه با کرونا از جان و دل مایه می گذارند اعلام می کنم همچنان در کنار این عزیزان قرار دارم و برای رفع دغدغه ها از هیچ کوششی فروگذار نخواهم بود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.