×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
واکنش حجت الاسلام اکرمی به تلاش دشمنان برای مهندسی انتخابات/نباید به اظهارات کذب رسانه‌هایی مثل ‌بی‌بی‌سی توجه‌ای داشته باشیم

به گزارش “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدرضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به تلاش انگلیس برای مهندسی انتخابات و خط دهی بی‌بی‌سی در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: از دشمن نباید انتظار خدمت،صداقت و صراحت داشت و ما هم نباید در زمین او بازی کنیم. کاندیداهای خبرگان رهبری را شورای نگهبان تایید کرده و ما باید بین این افراد انتخاب کنیم..

وی افزود: اصلا نباید به اظهارات کذب رسانه‌هایی مثل ‌بی‌بی‌سی توجه‌ای داشته باشیم، چرا که آن‌ها دشمن هستند و موجودیت ما را قبول ندارند نه اینکه بخواهند نسبت به خبرگان حرفی داشته باشند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری گفت: دشمنان خارجی می‌کوشند تا از هر اختلافی که بین ما وجود دارد سوءاستفاده کنند و ما نباید دنباله‌‌رو حرف‌های آن‌ها باشیم.

حجت الاسلام اکرمی در خصوص افرادی که در داخل به این موضوعات دامن می‌زنند گفت: ما هرچه می‌توانیم در داخل باید آگاه‌سازی و افشاگری کنیم بر علیه دشمن؛ در آستانه انقلاب هم همین بی‌بی‌سی تبدیل شده بود به رادیو ایران و به قدری پیش رفت که حتی شاه را هم عصبانی کرد.

وی با بیان اینکه من با کسانی که در داخل به حرف‌های دشمنان دامن می‌زنند کاری ندارم عنوان کرد: میزان برای ما حال فعلی افراد است و همه‌ی کسانی که از فیلتر شورای نگهبان گذشته‌اند، مورد تایید هستند و ما باید از بین آن‌ها افراد اصلح را انتخاب کنیم و موضع ما نسبت به آن‌ها همان مرگ برآمریکا، مرگ بر انگلیس و مرگ بر منافق است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.