×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
وقف پنج واحد آپارتمانی توسط خیر سیرجانی

به گزارش“سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سید صادق طباطبایی اظهار کرد: خیر نیکوکار سیرجانی مجتمع آپارتمانی خود را با نیت پرداخت مخارج و امور سالیانه مسجد امام حسین (ع) در این شهرستان کرد.

وی افزود: غلامعباس علیزاده از خیران نیکوکار سیرجانی در یک اقدام خیرخواهانه مجتمع آپارتمانی خود شامل ۵ واحد مسکونی به مساحت ۴۵۰ متر مربع را با نیت پرداخت هزینه‌ها و مخارج سالیانه  مسجد امام حسین (ع) واقع در شهرک برق سیرجان، وقف کرد.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان ارزش ملک وقف شده را بیش از ۶ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: این ملک در جنب مسجد امام حسین (ع) واقع شده است.

حجت‌الاسلام طباطبایی با اشاره به جزئیات این وقف، تصریح کرد: واقف در متن وقف‌نامه، هر واحد مسکونی را با نیت ویژه‌ای وقف کرده است.

وی افزود: این خیر درآمد حاصل از اجاره دو واحد این مجتمع آپارتمانی را برای مخارج و هزینه‌های سالیانه مسجد و واحدهای دیگر آن را برای استفاده خانه عالم، خادم و مبلغان اعزامی در ایام مختلف سال تخصیص داده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه سیرجان خاطر نشان کرد: واقف در متن وقف‌نامه تولیت و اداره این ملک ارزشمند را به هیئت امنای مسجد امام حسین (ع) واگذار کرده است.

برچسب ها : , , , ,

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.