×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پاسداران باید ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی را در خود نهادینه کنند/وظیفه ی پاسداران،پاسداری از حریم ولایت است

به گزارش “سیرجان خبر”سوم شعبان به عنوان روز پاسدار نامگذاری شده است روز تحقق پاسداری از اسلام، حقیقت و مکتب الهی، روز تولد بزرگ پاسداری که با خون خود و فرزندان و یارانش، اسلام و مکتب را زنده کرد؛ مکتبی که نزدیک بود با کجروی‌های تفاله جاهلیت و برنامه‌های حساب شده همراه با شعارهای کفرآمیز، کم‌رنگ شود.
فرمانده سپاه ناحیه سیرجان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت اباعبدالله‌الحسین(ع) و روز پاسدار گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره با الگوگیری از سومین امام شیعیان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توانسته دشمنان را در راه رسیدن به اهداف شوم خود ناکام بگذارد و افتخار ما این است که  سپاه همزاد انقلاب و نهادی برخاسته از مردم است.

سرهنگ باقری افزود: امام حسین(ع) آن مشعل فروزان هدایت و پاسدار ارزش های الهی است که در هر فرصتی، مسلمانان را نصیحت و به راه راست هدایت می کرد، تا راه حق را برگزینند و سعادتمند شود.


وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج در هر بحران و موقعیتی در کنار مردم است و در بحران شیوع ویروس منحوس کرونا پا به پای حوزه بهداشت و درمان گام برداشته است و تا نابودی این ویروس در کنار مردم خواهد بود.
فرمانده سپاه بسیج شهرستان سیرجان گفت: از زمان شیوع کرونا در سطح شهرستان سیرجان عملیات ضد عفونی کردن معابر با تلاش شبانه روزی بسیجیان و پاسداران در حال اجرا است و کارگاه ای تولید ماسک در سطح شهرستان راه اندازی شده و در حال تولید ماسک هستند.
سرهنگ باقری اذعان کرد:بسیج و سپاه فتح در تاسی به فرمان رهبر معظم انقلاب در نخستین سخنان سال ۱۳۹۹، اهتمام خود را به کار خواهد بست تا گام‌های موثری در تحقق شعار سال، «جهش تولید» برداشته شود.

وی در ادامه اظهار کرد: ما پاسداران باید ویژگی های شهید حاج قاسم سلیمانی را در خود نهادینه کنیم سپهبد سلیمانی تمام عمر خود را در حال مجاهدت در راه خدا بود، به تدبیر مقام معظم رهبری این شهید بزرگوار با تدبیر به دل خطر میزد واز هیچ چیز ترس نداشت.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان گفت: توصیه به جوانان و پاسداران و بسیجیان این است که قدر این سربازی را بدانید و به این کسوت افتخار کنید که وظیفه سنگینی برای پاسداری از حریم امن ولایت بر دوش دارید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.