×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
پایگاه مردمی ملت ایران همراه با قدرت نظامی بسیار قوی است/ مسئولان بستر خدمت را برای رفع مشکلات مردم فراهم کنند

به گزارش سرویس سیاسی “سیرجان خبر” حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه سیرجان با اشاره به ملاقات ترامپ و نتانیاهو و تهدیدها علیه نظام اسلامی اظهار داشت: صهیونیسم در محاصره موشک‌های حزب‌الله لبنان، سوریه و ایران است و هر خطری که متوجه ملت ایران شود این رژیم غاصب در معرض خطر قطعی است لذا این هیاهوها به خاطر ترس از خودشان است.

امام جمعه سیرجان خطاب به دشمنان افزود: امروزه پایگاه مردمی ملت ایران همراه با قدرت نظامی که بر اثر تحریم‌های خودتان به دست آمده بسیار قوی است و چنانچه اقدامی علیه امنیت ملی ما صورت گیرد به رژیم صهیونیستی خسارت وارد می‌شود.

وی گفت: اگر به قدرت ملت ایران شک داشتند داعش و تروریست‌ها را پرورش نمی‌دادند و تجهیز نمی‌کردند و دیگر داعش هم قدرتش را از دست داد و ملت ما در روز ۲۲ بهمن با حضورشان در مراسم راهپیمایی به استکبار نشان داد که در هیچ زمانی دست از نظام اسلامی بر نمی‌دارد.

خطیب جمعه سیرجان با اشاره به قدردانی مقام معظم رهبری از ملت ایران به‌خاطر حضور گسترده در راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: این حضور پیام مهمی را داشت که همه ملت ما تابع امر ولایت و رهبری هستند.

حسینی به سخنان سردمداران آمریکا در مورد اینکه برجام سایه جنگ را از ایران برداشت اشاره و عنوان کرد: مگر جنگ اقتصادی و فرهنگی علیه ما همه‌جانبه نیست که امروز به یاوه‌گویی‌های بی‌منطق ادامه می‌دهید.

وی از مسؤولان خواست بستر خدمت را برای رفع مشکلات مردم فراهم و اجرایی کنند تا مردم گلایه‌مندی نداشته باشند چراکه این ملت شایسته بهترین خدمات در رفاه و امنیت بوده و حضورشان در همه جا پشتوانه است.

امام جمعه سیرجان برگزاری بزرگترین المپیاد قرآنی با حضور ۴۰۰ هزار نفر حافظ قرآن را یک حرکت خوب فرهنگی و قرآنی دانست و گفت: امیدواریم که در کشور ما ۱۰ میلیون نفر حافظ قرآن کریم بر اساس فرمایشات رهبری نظام داشته باشیم.

حسینی با انتقاد از نفاق دولت ترکیه و ظلم‌هایی که بر مردم بحرین می‌شود، گفت: درخواست دولت ترکیه مبنی بر تبعید آیت‌الله شیخ عیسی قاسم به این کشور نفاق و دلقک‌بازی دولتمردان را می‌رساند و ما مطمئن هستیم به‌زودی مردم بحرین از شر آل خلیفه نجات می‌یابند.

وی با اشاره به بارندگی‌های اخیر عنوان کرد: شکستن سد تنگوئیه و خطرات آن یک شایعه است و تا آبگیری کامل خیلی فاصله دارد و مردم مطمئن باشند اگر جایی احساس خطر شود مسؤولان به فکر آن هستند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.