×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پدران شهدا پرچمداران انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرنگار حماسه و دفاع “سیرجان خبر”، نخستین یادواره ۲۸ شهید نیروی انتظامی شهرستان سیرجان با حضور فرمانده انتظامی استان کرمان، جمعی از مسئولین و فرماندهان نظامی و انتظامی در دانشگاه پیام نور سیرجان برگزار شد.
در این مراسم فرمانده انتظامی استان کرمان ضمن تسلیت ایام فاطمیه گفت: یکی از برکات خون شهدا همین امنیتی است که امروزه در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد و پدران این شهدا همان پرچمداران انقلاب اسلامی هستند که فرزندان خود را در راه عزت اسلام و انقلاب فدا کردند.
سردار چناریان ادامه داد: هنوز غم اندوه از دست دادن شهید کافی برای ما تازه است و هنوز فرزند این شهید پر افتخار را می بینم که غم فراق پدرش در چهره وی نمایان است.
حجت الاسلام سید محمود حسینی،امام جمعه سیرجان نیز در این مراسم با اشاره به رشادت های دلیر مردان نیروی انتظامی گفت: پس از انقلاب دشمنان سعی کردند در این مدت از هر طریقی بر بدنه انقلاب ضربه بزنند اما موفق نشدند.
وی اظهار داشت: این همه دشمن ما را تحریم کرد تا پایه های توسعه نظام را سست کند اما ما می بینیم که کشور در مسیر توسعه و پیشرفت قدم برداشته و هر روز گام های بیشتری بر می دارد.

در این مراسم نیز خانواده رضا کافی از نیروهای یگاه ویژه استان که در عملیات آزاد سازی گروگانگیری اخیر در شهرستان سیرجان نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده بود حضور داشتند و همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از آسیب های اجتماعی و کشفیات نیروی انتظامی نیز به نمایش در آمد.

به گزارش“سیرجان خبر” در پایان این مراسم از خانواده های ۲۸ شهید نیروی انتظامی شهرستان سیرجان تقدیر شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.