×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پرسپولیس با ۲ گل به رده دوم رسید

 perspolice piroziبه گزارش “سیرجان خبر” به نقل از تسنیم، در ادامه هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال پرسپولیس و داماش از ساعت ۱۸ در ورزشگاه آزادی و با قضاوت شاهین حاج‌بابایی به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخ‌پوشان پایان یافت. جلال حسینی (۱+۴۵) و حمید علی‌عسگر(۸۳) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

بازی با حملات پرسپولیس و ضدحملات داماش آغاز شد. با شوت مهرداد کفشگری نخستین موقعیت جدی پرسپولیس ایجاد شد که میلاد فراهانی دروازه‌بان داماش توپ را دفع کرد. افزایش حملات پرسپولیس سبب شد داماشی‌ها با خطا به‌دنبال کاستن از فشار حملات باشند که یکی از این خطاها برای محمد مختاری کارت زرد داشت و همان توپ را سیدصالحی وارد دروازه داماش کرد که داور گل را آفساید اعلام کرد. در ادامه ندیدن خطای هند مختاری، اعتراض شدید علی دایی را در پی داشت. در ادامه مهرداد کفشگری بعد از آنکه توپ را مقابل دروازه به آسمان شلیک کرد با خطا روی بازیکن داماش کارت زرد گرفت تا باز هم فریاد اعتراض سرمربی پرسپولیس بلند شود.

بعد از آن حملات پرسپولیس با بی‌دقتی بازیکنان از دست رفت و داماش هم موقعیت جدی را ایجاد نکرد تا اینکه در دقیقه ۱+۴۵ سید جلال حسینی توانست گل نخست پرسپولیس را به ثمر برساند.

نیمه دوم هم با حملات پرسپولیس آغاز شد و یخ این نیمه را اشتباه هادی نوروزی و ضدحمله‌ داماش آب کرد که ضربه متوسل‌زاده به بیرون رفت. در ادامه دو تیم بازی ساکن و کم‌هیجانی را به نمایش گذاشتند. آمدن امید عالیشاه به‌جای پیام صادقیان تلاشی برای حفظ نتیجه از سوی پرسپولیس بود اما در دقیقه ۷۵ اخراج مهرداد کفشگری شرایط را تغییر داد. در ادامه قاسم دهنوی جای هادی نوروزی را گرفت.

این تنها اخراج بازی نبود و حرکت عالیشاه در دقیقه ۸۲ خطای محمد مختاری و اخراج بازیکن داماش را به‌دنبال داشت. این ضربه خطا را حمید علی‌عسگر با ضربه‌ای هنرمندانه وارد دروازه داماش کرد. حملات دو تیم در دقایق پایانی تغییری در نتیجه بازی ایجاد نکرد تا در نهایت شاگردان علی دایی با برتری ۲ بر صفر در این بازی به روند بردهای خانگی خود ادامه دهند.

با این نتیجه پرسپولیس ۲۴ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی صعود کرد، داماش هم با ۱۴ امتیاز در رده یازدهم باقی ماند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.