×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پرسپولیس در سیرجان به مصاف گل گهر می رود/ با همه توان از پرسپولیس میزبانی می کنیم

به گزارش خبرنگار سرویس ورزشی “سیرجان خبر” مدیر عامل باشگاه گل گهر از توافق فدراسیون فوتبال وشورای تامین استان جهت برگزاری مسابقه در شهرستان سیرجان خبر داد.

مدیرعامل باشگاه گل گهر به خبرنگار ما گفت: میزبانی حق گل گهر و مردم سیرجان است واین برای ما یک افتخار محسوب می شود.

رادفر اظهار داشت: فدراسیون فوتبال تعیین محل بازی گل گهر وپرسپولیس را به شورای تامین استان واگذار کرد و مسئولان شهرستان سیرجان به خصوص فرماندار طبق رایزنی های خود با استاندار که رئیس شورای تامین استان است،محل بازی را به سیرجان تغییر دادند.

وی ادامه داد: طبق اعلام فدراسیون فوتبال زمان برگزاری مسابقات یک چهارم نهایی جام حذفی سی ام آبان ماه است اما شاید به دلیل برگزاری دربی پایتخت این مسابقات به تعویق بی افتد.

اعضای شورای تامین شهرستان سیرجان نیز روز گذشته با حضور در ورزشگاه محل بازی دو تیم گل گهر و پرسپولیس نواقص ورزشگاه و چگونگی تامین امنیت جهت برگزاری ورزشگاه را مورد بررسی قرار دادند.

در این بازدید حدیدی رئیس اداره تربیت بدنی شهر ستان سیرجان گفت: ظرفیت ورزشگاه گل گهر سه هزار نفر بوده که تا ۲۴ آبان ماه به ۴۰۰۰نفر ظرفیت آن ارتقا خواهد یافت و از مردم خواست بیشتر از ظرفیت مجاز به ورزشگاه نیایند و بازی را از منازل مشاهد کنند.

در حاشیه این بازدید سرهنگ هادی ثمره فرمانده انتظامی سیرجان بیان کرد: نیروهای انتظامی مستقر در شهرستان سیرجان برای تامین امنیت ورزشگاه و اطراف آن در آمادگی کامل هستند اما باید برخی نواقض که در مسائل امنیتی مثل فنس ها وجود دارد که باید رفع شود.

فرماندار سیرجان نیز از آمادگی کامل شهر ستان سیرجان برای میزبانی از تیم پرافتخار پرسپولیس خبرداد وگفت: از بازیکنان تیم گل گهر می خواهیم با تمام قوای خود در مقابل این تیم ایستادگی کنند و افتخاری دیگر را برای ورزش شهرستان سیرجان به ارمغان بیاورند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.