×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پروژه های ورزشی نیمه تمام در سیرجان تکمیل می گردد/ مسئولین استان بایستی به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در خانواده ها باشند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی فرمانداری سیرجان ، این جلسه با تمرکز بر توسعه ورزش همگانی و پیگیری تکمیل پروژه های ورزشی نیمه تمام شهرستان برگزار شد.

مدیر کل دفتر توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان جایگاه استان کرمان را خوب عنوان کرد و گفت: استان کرمان ورزش خیز است و مسئولین استان بایستی به دنبال ایجاد نشاط اجتماعی در خانواده ها باشند تا ورزش در سبد خانوار های کرمانی قرار گیرد.

اکبری تصریح کرد: احیای ورزش های بومی محلی در کرمان می تواند یکی از راهکارهای اساسی در توسعه ورزش استان باشد و همچنین توجه به ورزش همگانی بایستی در دستور کار قرار بگیرد از این رو از کلیه طرح هایی که در زمینه توسعه ورزش همگانی ارائه شود استقبال می شود.

همچنین مدیر کل ورزش جوانان استان از افزایش ۸۰ درصدی عملکرد این مجموعه نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: با این افزایش عملکرد جایگاه استان کرمان در مسائل ورزشی از رتبه ۲۸ به رتبه ۱۳تغییر یافته که اتفاق خوشایندی است.

امیری خراسانی خاطر نشان کرد: در سیرجان اقدامات ورزشی بسیار خوبی انجام می شود اما هنوز جای کار بسیار دارد و بایستی در کنار اعتبارات دولتی از توان معین های اقتصادی شهرستان استفاده و برای ورزش شهرستان یک بودجه هدفمند ورزشی تعریف کرد.

فرماندار نیز در بخشی از سخنان خود با اشاره به حضور موفق تیم های ورزشی سیرجان در سطح کشوری گفت: ورزش شهرستان سیرجان رو به پیشرفت است و با این حجم پیشرفت بایستی شاخص سرانه فضای ورزشی در شهرستان افزایش پیدا کند، کما اینکه این سرانه نسبت به سال گذشته ۱۰ سانتی متر افزایش داشته که جای امیدواری است.

مکی آبادی افزود: همچنین تمامی طرح های نیمه تمام ورزشی در دهیاری ها و روستاهای شهرستان بایستی پیگیری شوند که در این مناطق و به منظور تسریع روند انجام پروژه ها ، زمین رایگان واگذار خواهد شد.

امام جمعه جسم و روح را امانت خدا دانست و گفت: وظیفه ما پرورش این امانت است و این امر مگر با ورزش میسر نمی شود .

حسینی ادامه داد: بحث ورزش و تاثیر آن بر مقابله با تهاجم فرهنگی و حفظ جوانان از آفت ها بسیار مهم است و در این راستا بایستی به ورزش های همگانی توجه بیشتری کرد.

در ادامه جلسه مسئولین هیات های ورزشی شهرستان مشکلات خود را مطرح و در پایان از مدیر عامل شرکت آرمان گهر سیرجان به عنوان حامی ورزشی شهرستان تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.