×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال که بی‌شک ستاره هشتاد و یکمین داربی پایتخت بود پس از تساوی در بازی روز گذشته مطلبی را منتشر کرد.

رحمتی با انتشار تصویر زیر در صفحه شخصی اینستاگرامش نوشت:

«حالا که دربی ٨١ تمام شد، می توان به گونه ای دیگر به آن نگاه کرد. اینکه بر خلاف سالهای گذشته از روی سکوها گرفته تا داخل زمین صحنه های زیبایی مشاهده شد. اول از همه اتحاد و احترام هواداران دو تیم در یادبود هادی نوروزی در دقیقه ٢۴ یک فضای معنوی و مهربانانه ای را در ورزشگاه آزادی ایجاد کرد و اینکه هواداران دو تیم به هیچ بازیکنی بی احترامی نکردن صحنه های فراوان در هجده قدم دو تیم در طول نود دقیقه یک مسابقه تماشایی را رقم زد و بازیکنان دو تیم با تلاش و غیرت مثال زدنی برای سربلندی تیم و خوشحالی هوادارانشان تلاش کردند، البته نه اینکه کیفیت فنی بازی خیلی عالی بود بلکه با نگاه منطقی می توان از دربی ٨١ راضی بود. اینکه بعد از مدتها ورزشگاه آزادی ٩٠ هزار تماشاگر را به خود دید و دو قطب قدیمی فوتبال ایران و آسیا توانستند رضایت نسبی مردم و علاقمندان به فوتبال را فراهم کنند و هیچ چیز مهمتر از این موضوع نیست. به عنوان یک عضو کوچک از مسابقه دیروز امیدوارم که دو تیم استقلال و پرسپولیس به مانند سالهای دور، هیجان و تماشاگر را به ورزشگاهها بازگردانند

در پایان از همگی هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس که برای حمایت از تیمهای محبوبشان به ورزشگاه آمده بودند، صمیمانه تشکر می کنم و دست تک تک هواداران تیمم را میبوسم.»

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.