×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پلیس در جشن نیمه شعبان با شادی مردم همگام می شود

به گزارش”سیرجان خبر”سرهنگ محمدرضا ایران نژاد در جلسه هماهنگی ویژه نیمه شعبان در جمع مسئولین و برگزار کنندگان جشن های نیمه شعبان در شهرستان سیرجان که به منظور تعامل و برنامه ریزی انجام شد ، با اشاره به فرارسیدن جشن نیمه شعبان و تبریک و تهنیت این روز مبارک از اجرای طرح تامین نظم و امنیت این مراسمات از سوی پلیس اظهار داشت: تامین نظم و امنیت مراسمات جشن نیمه شعبان با جدیت دنبال شده و جلسات هماهنگی متعدد و تمهیدات ویژه ای در خصوص نظم و امنیت این مراسمات و حجم عبور و مرور در مراسمات و طرح ترافیکی اندیشیده شده است .

فرمانده انتظامی سیرجان در ادامه با اشاره به اینکه نیروی انتظامی مخالف جشن و شادی مردم نیست و با انجام تمهیدات ویژه با شادی مردم همگام می شود خاطر نشان کرد : اما پلیس با افراد فرصت طلب که با بهانه شادی قصد برهم زدن نظم و امنیت در سطح شهر و از بین بردن ارامش شهروندان را داشته باشنددر چارچوب قانون با انها رفتار خواهد شد .

وی افزود :افرادی که با خودرو و یا موتورسیکلت حرکات نمایشی و نامتعارف در سطح شهر در این مراسمات انجام دهند دستگیر و وسائط نقلیه آنان با هماهنگی بعمل امده با مراجع قضایی توقیف می گردد.

ایران نژاد تشریح کرد : تیم های انتظامی محسوس و نامحسوس پلیس در تمام مراسمات نیمه شعبان در سطح شهر با توان حداکثری فعال هستند و با خط قرمزهایی مانند ایجاد مزاحمت برای شهروندان، ایجاد راهبندان در خیابانها و معابر عمومی و … برخورد قانونی می‌کند و اجازه نمی‌دهد که افراد فرصت‌طلب و سودجو امنیت و نظم شهر را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه ناهنجاری با متخلفان برخورد جدی صورت می‌گیرد.

این مقام انتظامی همکاری شهروندان با پلیس را در راستای اجرای این طرح بسیار موثر دانست و توصیه کرد : شهروندان با رعایت حرمت و حفظ شئونات اسلامی ، اجرای قوانین و مقررات ، شرکت در مراسمات متمرکز درمساجد و حسینیه ها و عدم راه اندازی وسایط نقلیه خود در سطح شهر که باعث کاهش ترافیک می شود پلیس را یاری نمایند.

فرمانده انتظامی سیرجان خاطر نشان کرد : مسئولین برگزاری جشن ها برای جلوگیری از مسمومیت غذایی ، فردی را به عنوان مسئول توزیع غذا مشخص کنند و افرادی که قصد توزیع نذری و اقلام خوراکی را دارند به تاریخ مصرف اجناس دقت کرد ه و مراقبت کنند که مواد غذایی فاسد استفاده نشود .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.