×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
پیام تبریک فرمانده سپاه ارزوئیه، به مناسبت فرا رسیدن سال نو

فرمانده سپاه ارزوئیه با صدور پیامی فرا رسیدن سال جدید را تبریک گفت.

به گزارش ‌سیرجان خبر؛ سرگرد پاسدار دکتر رضا اسماعیل کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه به مناسبت فرا رسیدن سال نو پیامی صادر کرد.

بسم الله الرحمن الرحیم
« یا مقلّب القلوب والابصار، یا مدبّر اللّیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال، حوّل حالنا الی احسن الحال »

سال ۱۳۹۸ به برکت ایمان و تلاش مخلصانه پاسداران و بسیجیان جان برکف با تقدیم جان های پاک و عاشق و در راس آن ها سردار سرافراز جهان اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی در راه دفاع از حریم ولایت و مقاومت اسلامی ردای زیبای زیبای شهادت پوشیدند و بار دیگر نشان دادند که پیرو راه راستین ولایت و مدافع پیشگام ارزش ها هستند.

سپاه به عنوان نهاد مردمی و برخاسته از متن جامعه ایمانی و انقلابی ایران اسلامی همواره در کنار مردم بوده است و اکنون در آستانه سال نو و در ماه مبارک رجب المرجب، همگان شاهد شیوع گسترده و مخاطره آمیز ویروس کرونا هستیم. انشاءالله فرزندان این ملت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارزوئیه تا غلبه کامل بر این بیماری و بازگشت شرایط عادی در صحنه مشارکت و کمک آماده و فعال خواهند بود.

قطعا این فرآیند پیچیده، ابتلائی بزرگ و آزمونی سترگ است، رجاء واثق داریم که ملت شریف ایران اسلامی و مردم شریف شهرستان ارزوئیه از این صحنه نیز با توکل به خداوند تبارک و تعالی و توسل به ذوات مقدسه حضرات معصومین سلام الله علیهم اجمعین سربلند و سر افراز بیرون خواهد آمد.
 
در این ایام، همه مردم ایران زمین در یک قیام همگانی و مجاهده عمومی علیه بیماری مسری و خطرناک کووید۱۹ کمر همت بسته و با توجه به سخن فرمانده معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) در خصوص احتمال حمله ی بیولوژیک بودن این رویداد، بسیج مردمی در سراسر شهرستان فعال است و در حال انجام خدمات رسانی در قالب تیم های عملیاتی جهادی با هدف حفظ سلامت مردم جهت عدم پیشروی و همچنین کنترل بیماری به همکاری می پردازد.

پایوران و بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه ارزوئیه برای کمک به دستگاه ها در حوزه بهداشت و درمان و سازمان های متولی این امر در میدان هستند و ضمن قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، پرستاران و پزشکان جامعه بسیج پزشکی شهرستان، سپاه با تمام ظرفیت دوشادوش مجاهدان حوزه سلامت هر گونه همکاری لازم را جهت ارائه خدمات در کنترل و رفع کامل این بیماری انجام دهد.

امید است با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و با توسل و التجاء به درگاه پروردگار متعال، هرچه زودتر عافیت قرین مردم عزیزمان شود و در سال جدید با هدایت الهی و پشتیبانی حضرت بقیه الله ارواحنا فداه احسن الحال برای مردم همواره پیروز ایران اسلامی رقم خورد و ملت ایران از امنیت و سلامت کامل برخوردار باشند.

والسلام علیکم

۹۸/۱۲/۲۴

سرگرد پاسدار رضا اسماعیل کاخ، فرمانده ناحیه مقاومت سپاه شهرستان ارزوئیه

انتهای پیام/ت

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.