×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
پیام تبریک نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ارزوئیه به تیم مسابقات در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج

امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه در پیامی کسب رتبه نخست تیم تولیدمحتوا و فناوری و نوآوریِ گردان های سایبری در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال فضای مجازی بسیج را تبریک گفتند.

به گزارش سیرجان خبر به نقل از بسیج در پی کسب عنوان نخست مسابقات در اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای دیجیتال بسیج، فرمانده سپاه ارزوئیه این موفقیت را تبریک گفتند.

متن این پیام به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
برادران ارجمند

حسین خادمی، محمدرضا قادری، جواد بختیاری زاده و اسماعیل رمضانی

 سلام علیکم
 موفقیت تیم تولیدمحتوا و فناوری و نوآوریِ گردان های سایبری در کسب رتبه نخست اولین رویداد تخصصی تولیدمحتوای بسیج دیجیتال در سطح استان که نشان از قابلیت های علمی، کارآمدی و حاکمیت روح انقلابی در آن مجموعه می باشد تبریک می گویم. بی‌شک این افتخار که برگ زرین دیگری است از مباهات نامه بسیج به عنوان یکی از اثرگذارترین مولفه در پیشبری و پیشرانی انقلاب اسلامی، مرهون مجاهدت های علمی و تحقیقاتی شما عزیزان توانمند است که هماره دل در گرو اقتدار علمی و اعتلای اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه سایبری و فضای مجازی داشته و دارید.

 از تلاش های خالصانه، بی‌دریغ و ارزنده شما عزیزان که در تحقق این مهم علیرغم محدودیتهای موجود همت مضاعف نموده‌اید تقدیر و تشکر می‌نماییم.

 از خداوند متعال برای شما، بسیجیان محترم و همه مجاهدان سختکوش این عرصه ی فضای مجازی دوام توفیق و مجاهدت تحت زعامت حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) مسئلت داریم.

انتهای پیام/فاطمه تاراش

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.