×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
پیام تشکر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان ارزوئیه از مردم ولایت مدار شهرستان ارزوئیه

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ارزوئیه با صدور پیامی از مردم و مسئولین شهرستان ارزوئیه قدردانی کرد.

به گزارش سیرجان خبر؛ سرگرد پاسدار دکتر رضا اسماعیل کاخ با صدور پیامی ضمن قدردانی از مردم و مسئولین شهرستان ارزوئیه، از همگان حلالیت طلب کرد.

متن پیام فرمانده سپاه ارزوئیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
قُلْ رَبِّ أَدْخِلْنِی مُدْخَلَ صِدْقٍ وَأَخْرِجْنِی مُخْرَجَ صِدْقٍ وَاجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ سُلْطَانًا نَصِیرًا

خداوند منان را شاکرم که منت نهاد تا ۴ سال از بهترین دوران مسئولیت خویش را در جمع باصفا و پرمحبت شما مردم عزیز و قدرشناس شهرستان ارزوئیه سپری کنم، ضمن عرض سپاس و قدردانی از الطاف شما عزیزان از خداوند متعال نعمات و الطاف الهی، صحت و سلامت و عاقبت بخیری برای شما عزیزان آرزومندم.

شهرستان ارزوئیه نماد ولایتمداری، ایثار، فداکاری، مقاومت و همدلی است که تقدیم بیش از ۹۰ شهید به انقلاب اسلامی نشانه غیرت، عزت، سربلندی و ولایتمداری آن است.

اینجانب در پایان ماموریتم در شهرستان ارزوئیه بر خود وظیفه میدانم از مردم شریف و نجیب این دیار حلالیت طلبیده و مراتب تقدیر و تشکر خود را از محبت های این مردم عزیز، خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، اعضای شورای تامین و شورای اداری، مسئولان و کارکنان دستگاه های اجرایی شهرستان که بی دریغ بنده را در طول دوران مسئولیتم به صورت شبانه روزی یاری نمودند، صمیمانه اعلام دارم.

همچنین مراتب تقدیر و تشکر و قدردانی ویژه خود را از بسیجیان ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان، همکاران عزیز پاسدار و اصحاب محترم رسانه ابراز می نمایم.

به لطف خداوند توفیقات و خدماتی داشته ام را مدیون همکاری و مساعدت های شما عزیزان می دانم و اگر هم احیانا هم رفتار یا گفتاری از بنده موجبات تکدر خاطر عزیزی را فراهم نموده طلب حلالیت دارم و امیدوارم کوتاهی های این برادر کوچکتان را مورد عفو و بخشش خویش قرار دهید.

اکنون که باید در سنگری دیگر انجام وظیفه نمایم از خادمی شما عزیزان مرخص میشوم، حقیر در هر مسئولیت دیگری نیز خود را خادم مردم شریف شهرستان ارزوئیه می دانم و دست تک تک شما را به گرمی می فشارم و آرزومندم درسایه الطاف ایزد متعال و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای عزیز رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی همیشه موفق و موید و پیروز باشید.

برادر و خادم شما

پاسدار رضا اسماعیل کاخ

۹۹/۰۱/۲۰

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.