×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
پیام تقدیر فرماندار سیرجان از حضور پرشور مردم در انتخابات ۷ اسفند

به گزارش“سیرجان خبر” فرماندار ویژه سیرجان از حضور پر شور مردم در حماسه روز ۷ اسفند تشکر کرد و کسب اعتماد مردم را به نماینده منتخب تبریک گفت متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

خدا را شاکریم که بار دیگر مردم شهیدپرور و قدرشناس شهرستان سیرجان با حضور گرم و چشمگیر خود در انتخابات هفتم اسفندماه، موجب استحکام پایه های نظام جمهوری اسلامی گشته و دشمنان این ملت را در حیرت و سردرگمی فرو بردند و روح مقدس امام راحل(ره) و ارواح طیبه شهدا را شاد کردند.

این حضور عظیم شیواترین پیام همدلی، نقطه عطفی در تاریخ ایران و برگ زرین دیگری بر افتخارات دولت خدمتگذار تدبیر و امید بود. خلق این حماسه باشکوه سیاسی، امید دشمنان را به یأس تبدیل کرد و دشمنان بار دیگر متوجه شدند که مردم کماکان پشتیبان نظام و رهبرشان هستند.

اینجانب ضمن تبریک این حماسه ماندگار به آحاد و اقشار مختلف مردم شریف شهرستان سیرجان، از زحمات تمامی مجریان، ناظران و بازرسان، اعضای شورای تامین، اعضای شعب اخذ رای، نیروهای نظامی و انتظامی که با همت خویش، موجبات برگزاری هرچه باشکوه تر و مطلوبتر انتخابات را فراهم کرده اند، تقدیر و تشکر می کنم.

هم چنین به جناب آقای شهباز حسن پور منتخب محترم مردم شهرستان در مجلس شورای اسلامی و منتخبین محترم استان در مجلس خبرگان برای به دست آوردن فرصت خدمتی دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی تبریک می گویم و از خدای متعال توفیق پاسداری از ارزشهای انقلاب و خدمت شایسته برای ایشان و سربلندی و اعتلاء ایران اسلامی را مسئلت می نمایم.

منصور مکی آبادی – معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.