×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
پیام مشترک تبریک امام جمعه و فرمانده سپاه به بسیجی «ساسان نیکوئی»

 

به گزارش سیرجان خبر؛ در پی انتصاب بسیجی «ساسان نیکوئی» به جانشینی حوزه مقاومت بسیج امام رضا(علیه السلام) امام جمعه و فرمانده سپاه ارزوئیه پیام مشترکی صادر کردند.
متن این پیام به شرح زیر است:

برادر ارجمند بسیجی ساسان نیکوئی

با اهداء سلام و صلوات بر محمدو آل محمد (صلی الله علیه و آله و سلم)
با احترام، انتصاب شایسته و ارزشمند حضرتعالی را از سوی فرمانده حوزه مقاومت امام رضا علیه السلام که حاکی از تعهد، تجربه و شایستگی و حسن سوابق خدمتی است، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می ­نماییم.

بی­ شک فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در حکم انتصاب جناب­عالی به ارتقاء و اعتلای بسیج و فرهنگ مقاومت و تعمیق و حفاظت از ارزش­های انقلاب اسلامی و هم­ افزایی سازنده ­تر اهمیت این سازمان مردمی و انقلابی را مشخص می ­نماید و امیدواریم با توکل بر خداوند متعال، استمداد از ائمه معصومین (علیهم السلام) و شهدای والامقام و همکاران متعهد و مخلص در آن مجموعه، موفق و پیروز باشید.

توفیق روزافزون و عزت و سربلندی شما و همه خدمتگزاران به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تداوم راه نورانی شهیدان گرانقدر و حضرت امام خمینی (رحمه الله علیه) و تحقق آرمان­‌های والای انقلاب اسلامی در ظلّ توجهات خاصه حضرت ولی­عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و تحت رهبری حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ­ای (مدظله العالی) از درگاه خداوند سبحان و حکیم خواستاریم.

حجت الاسلام دکتر نصرالله پور، امام جمعه ارزوئیه
پاسدار دکتر رضا اسماعیلی کاخ، فرمانده سپاه ارزوئیه


انتهای پیام/تاراش

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.