×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

به گزارش “سیرجان خبر”، حیدر مصطفی کودک لبنانی که والدین خود را در حمله تروریستی چند روز پیش بیروت از دست داده بود در جواب پرسش یک خبرنگار گفته بود که آرزو دارد، کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند و دیری نپاید که رویا او رنگ واقعیت به خود گرفت و این کودک سه ساله امشب در سانتیاگو برنائبو مهمان ویژه ال کلاسیکو و باشگاه رئال مادرید خواهد بود.

 

اما داستان سفر او به اسپانیا آمیزه ای از تلخی و مهربانی است، حیدر در انفجارهای چند روز گذشته بیروت والدین خود را از دست داد و زمانی که حیدر را به بیمارستان رساندند ودرپاسخ خبرنگاران گفت که هنوز پدر و مادرش در ماشین هستند اما این کودک در جواب سوال های یکی از خبرنگارها گفته است که آرزو دارد کریستیانو رونالدو را از نزدیک ببیند و این خبرنگار آرزوی این کودک لبنانی را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و این موضوع در مدت زمان کوتاهی در سراسر جهان پخش شد.

 

 

 

البته گفتنی است، این موضوع زمانی بیشتر شده که از اسپانسر و از باشگاه رئال‌مادرید با حیدر تماس گرفتند و از او خواستند برای سفر به اسپانیا آماده شود تا ال‌کلاسیکو را در سانتیاگو تماشا کند و حیدر با رونالدو نیز ملاقاتی داشته باشد.

 

حیدر امشب کوچک ترین مهمان ویژه ال‌کلاسیکو خواهد بود تا دست کم برای ساعتی جنگ و هر آنچه از او گرفته شده است به فراموشی سپرده شود.

  خبرگزاری دانشجو

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.