×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024
کاهش ۲۹ درصدی تصادفات فوتی در حوزه سیرجان / افزایش برخورد با رانندگان پر خطر

رئیس پلیس راه شهرستان سیرجان درگفت و گو با خبرنگار “سیرجان خبر” پلیس راه سیرجان خط قرمز خود را امنیت ،آسایش و آرامش مردم می داند و با اعزام تیم های گشت محسوس و نامحسوس در جاده های برون شهری با هر تخلفی که باعث سلب امنیت شهروندان شود به صورت کاملا جدی برخورد خواهد نمود.

سرهنگ مهدی سلیمی با بیان اینکه سیرجان یکی از شهرستان های مهم در حوزه حمل و نقل و ترافیک در کشور است، گفت: برای کاهش حوادث رانندگی در این شهرستان، سایر دستگاه‌های مرتبط باید با پلیس همکاری داشته باشند تا وقوع تصادفات به حداقل برسد.

سرهنگ سلیمی بابیان اینکه : در سال ۱۳۹۹ با رعایت همشهریان عزیز و تلاش همکاران ترافیکی آمار متوفیان ده ماهه امسال نسبت به سال گذشته ۲۹درصد کاهش داشته است ودر مجموع تصادفات( فوتی وجراحی وخسارتی) نسبت به سال گذشته کاهش ۲۲درصدی داشته ایم.

وی اذعان کرد: در طول یک سال گذشته محور کرمان و بافت بیشترین حوادث را به خود اختصاص داده و بیشترین عمل وقوع تصادفات عدم توجه به جلو و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و تخطی از سرعت بوده است ویکی دیگر از دلایل تصادفات خستگی وخواب آلودگی رانندگان است که معمولا این حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها اتفاق می افتد.

رئیس پلیس راه شهرستان سیرجان گفت: به رانندگان عزیز توصیه می نماییم در صورت داشتن قصد سفر های برون شهری پیش از اقدام به رانندگی ذهن خود را برای رانندگی آماده کنند در صورت خستگی از ادامه سفر خودداری کنند،به ازای هر دوساعت رانندگی حداقل ۱۵دقیقه استراحت نمایند،از اقداماتی که موجب سلب توجه شما به جلو می شود مانند خوردن و آشامیدن و صحبت کردن با تلفن همراه در حین رانندگی و مجادله با سرنشینان را خیلی جدی بگیرید،با سرعت مطمئنه حرکت نمائید و سبقت غیر مجاز نگیرید و از عجله و شتاب بی مورد به شدت پرهیز نمایید .

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.