×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024
کریمی نماینده سابق کرمان در مجلس را به دلیل دیدار با سران فتنه از خودم راندم / فتنه‌گران دنبال حذف اسلام بودند

به گزارش“سیرجان خبر” به نقل از آرمان کرمان،حجت الاسلام والمسلمین سید یحیی جعفری در دیدار با محمدمهدی زاهدی رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان ضمن اشاره به انتخابات گفت:در خصوص این امر مهم باید دقت و توجه لازم را داشت و کاندیداها و طرفداران آنها انتخابات سالمی را مد نظر قرار دهند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان با بیان اینکه هم اکنون نسبت به همه امور آگاه هستند ؛ ابراز کرد: لذا در این باره باید به وظیفه خود به درستی  عمل کرده و امیدواریم فهم مردم استمرار داشته باشد.

نمایندگان استان کرمان باید اتحاد خود را حفظ کنند

این مقام مسئول در ادامه تصریح کرد: نمایندگان استان کرمان باید اتحاد خود را حفظ کرده و برای خیر و صلاح مردم عاقلانه عمل نمایند.

وی با تأکید بر اینکه کوبیدن و متهم کردن افراد در ابتدای امر درست نمی باشد؛ عنوان کرد: برخی از ائمه جمعه  استان تند برخورد می کنند به عنوان مثال یکی از این عزیزان در همایش گذشته ائمه جمعه در استانبه شخص بنده و استاندار به بهانه فتنه ۸۸ توهین کرد و این در حالی است که به گفته یکی از علما در زمینه روشنگری فتنه در سطح اول کشور بوده ام.

کریمی استاندار سابق کرمان را به علت دیدار با سران فتنه از خود راندم

حجت الاسلام جعفری در ادامه یادآور شد:در زمینه مبارزه با فتنه ۸۸  متوجه شدم که کریمی استاندار و نماینده سابق کرمان  با یکی از سران فتنه میر حسین موسوی  دیداری داشته است  وقتی این شخص به نماز جمعه آمد وی را از خود راندم و به وی گوشزد کردم که مرده را نمی توان زنده کرد و  شما با چه هدف و انگیزه ای با میرحسین موسوی دیدار داشته اید.

امام جمعه استان کرمان با بیان اینکه رهبر حکیم انقلاب اسلامی ایران برای میر حسین موسوی سنگ تمام گذاشت و سه بار با وی دیدار داشت؛ تأکید کرد: اما این شخص فتنه گر قبل از پایان رأی گیری اعلام کرد که برنده انتخابات شده است و در خیابان های پایتخت اردوکشی کرد که کاری بسیار خطرناک و ناپسند بود.

تلاش سران و حامیان فتنه برای حذف اسلامیت از جمهوری اسلامی ایران در فتنه۸۸ / راهپیمایی ۹ دی  فتنه گران را برای همیشه دفن کرد

این مقام مسئول در ادامه گفت: سران و حامیان فتنه  شعار نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران را سر دادند  و اسلام و اسلامیت را حذف کردند و زمانی که رهبری فرمودند از برادران و فرزندان بسیجی می‌خواهم به این غائله خاتمه دهند، راهپیمایی عظیم ۹ دی صورت گرفت و این افراد  برای همیشه دفن شدند.

وی با تأکید بر این که باید  هموار از افراط  دوری کرد؛اذعان کردبرخی افراد با سرو صدا فریاد زدند که فتنه گران تمام ایران را گرفته اند چرا که استاندار کرمان فقط گزارشی از عملکرد خود را ارائه داده بود ولی در جامعه انقلاب اسلامی ایران که با تحمل صبر،استقامت  شکل گرفته است باید بر اساس قانون حرکت کرد.

امام جمعه  کرمان با بیان اینکه اگر مردم شریف کرمان بنده را به صورت نسبی قبول دارند ؛ اظهار کرد: دلیل این امر این ااست که در بازی های ساسی و خط بازی ها وارد نشده ام و در خطبه های نماز جمعهو سخنرانی ها از آنان حمایت نکرده ام.

افراد بر اساس قانون برای جامعه مفید هستند

حجت الاسلام و المسلمین جعفری اظهار کرد: افرادی بر اساس قانون می توانند برای جامعه مفید باشند که مسئولیت پذیر بوده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نکنند.

این مقام مسئوا با اشاره به انتخابات  پایان سال ؛ تأکید کرد: شرکت در انتخابات امری واجب است و هیچ کس با هیچ بهانه‌ای نمی‌تواند شانه خالی کند  هرچند شاید بعضی‌ها از رفتار ما و عملکرد ادارات رنجیده باشند  چرا که عدم حضور در صحنه به ضرر همه ما، نظام اسلامی و کشور است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.