×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
کشف بزرگترین محموله سیگار قاچاق در سیرجان

به گزارش”سیرجان خبر”فرمانده انتظامی سیرجان از کشف یک میلیون هفتصد هزار نخ سیگارت خارجی قاچاق و ۳۲۸ طاقه پارچه به ارزش دو میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد رضا ایران نژاد در تشریح این خبر اظهار داشت: در ادامه طرح های ویژه مقابله با قاچاق کالا و ارز و در راستای دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی، ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی این شهرستان با انجام کار اطلاعاتی و عملیاتی و گشت زنی نامحسوس در شهرستان به یک دستگاه کامیون تریلی حامل بار مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود:در بررسی اولیه مشخص شد خودرو دارای بارنامه از گمرک شهید رجایی از نوع پارچه است که در بازرسی دقیق از خودرو یک میلیون و ۷۰۰ هزار نخ انواع سیگار خارجی و ۳۲۸ طاقه پارچه قاچاق کشف و در این رابطه یک نفر دستگیر شد.

فرمانده انتظامی سیرجان با بیان اینکه مبدا بارگیری این محموله بندرعباس و مقصد آن اصفهان بود، تصریح کرد: ارزش این محموله دو میلیارد ریال است.

این مسئول انتظامی ضمن قدردانی از همکاری خوب مردم سیرجان با پلیس در راستای شناسایی و کشف جرایم ، از عموم مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا در سطح خرد و کلان و اقدام مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز ، در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان اقدام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.