×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کشور نیازمند مدیران جسور و تصمیم‌گیر است/ ضرورت ایجاد مشوق برای شرکت‌های برتر اقتصادی

به گزارش “سیرجان خبر” شهباز حسن پور در مراسم امضای تفاهم‌نامه توسعه سرمایه‌گذاری، گام دوم دوم اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت‌های برتر » گفت: نیاز امروز کشور، مدیران شجاع، جسور، تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر است، وزیر صنعت معدن و تجارت در ۴۰ سال گذشته در هر حوزه‌ای که مسئولیت قبول کردند، خلق ثروت داشتند و در استان کرمان و در خراسان اقتصاد مقاومتی از ابتکارات آقای رزم‌حسینی است.

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان با اشاره به نگرانی مجلس و نمایندگان ملت از گرانی و افزایش قیمت‌ها، به اقدامات خوب وزارت صنعت در حوزه‌های مختلف اشاره کرد و گفت: اجرای اَبَر پروژه انتقال آب از خلیج فارس به فلات مرکزی یک کار بزرگ و قابل تقدیر بود و تحقق این پروژه تنها با تفکر بسیجی امکان‌پذیر بود.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت در خصوص اجرای طرح «اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر» بر لزوم ایجاد مشوق برای این شرکت ها تاکید کرد و افزود: لازم است شرکت ها و واحدهایی که دارای تولید، اشتغال و سرمایه گذاری بالا هستند از معافیت مالیاتی برخوردار شوند و برای فعالیت های خود امتیازات ویژه و خط سبز داشته باشند. حسن پور با استناد به سیاستهای اقتصادی رایج در دنیا و مدل‌های موفق بین‌المللی در حوزه اقتصاد، تصریح کرد: باید رفتار کشورهای دیگر با سرمایه‌گذاران و کارآفرینان را مورد توجه قرار داده و در خصوص مالیات و عوارض از بخش تولید اصلاحات جدی انجام دهیم.

وی با اشاره به نقش شرکت‌های خصوصی و برتر کشور در اجرای و ایجاد زیرساخت ها، بر نگاه وزارت صمت در زمینه توسعه متوازن در کشور تاکید کرد و افزود: مجلس آمادگی کامل برای حمایت از کارهای بزرگ و تصمیم گیری های بزرگ را دارد.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در خانه ملت خواستار توجه و پیگیری وزارت صمت در زمینه تفویض اختیارات بیشتر به استان‌ها به‌ویژه در حوزه معادن شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.