×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
کمیته های تخصصی بانوان ایجاد می شود

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از روابط عمومی فرمانداری ویژه سیرجان، در جلسه کارگروه بانوان و خانواده شهرستان که با حضور معاون سیاسی فرماندار و اعضای این کارگروه برگزار شد ضمن بررسی برنامه های سال جاری این کارگروه ، کمیته های تخصصی بانوان تشکیل و اعضای این کمیته ها مشخص شد.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار با اشاره به این که جمعیت عمده متکدیان چهار راه های شهر را بانوان تشکیل می دهند گفت: ساماندهی این بانوان که جمعیت آنها نیز رو به افزایش است در دستور کار قرار گرفته است.
دکتر امینی زاده مشاور امور بانوان فرماندار هدف اصلی کارگروه بانوان را تشکیل کمیته های تخصصی بانوان عنوان کرد و گفت: این کارگروه ها در بخش های (فرهنگی اجتماعی، ورزش و نشاط اجتماعی، سلامت وتندرستی، آموزش و اقتصاد و کارآفرینی) تعریف و برای هریک از این کارگروه ها دبیر و عضو مشخص خواهد شد تا بتوانیم در قالب آنها به مسائل و مشکلاتی که بانوان با آنها دست و پنجه نرم می کنند بپردازیم.
وی همچنین برنامه های کمیسیون بانوان شهرستان سیرجان در سال جاری را عنوان و تاکید کرد: این برنامه ها با الویت اهمیت به بحث آموزش در دستور کار کمیسیون هستند تا بتوانیم قدم های مثبتی در این زمینه برداریم.
آموزش سلامت و خود مراقبتی بانوان، آموزش مهارت های زندگی ، آموزش سلامت و تغذیه سالم ، اجرای طرح ورزش و نشاط اجتماعی ، ساخت خوابگاه های دخترانه ، ایجاد مرکز DIC بانوان ، احداث کلینیک مشاوره سلامت بانوان ، طرح توانمند سازی زنان زندانی و … از جمله برنامه هایی است که کمیسیون بانوان شهرستان سیرجان قصد دارد در سال ۹۷ به آنها بپردازد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.