×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024
کنکور سراسری ۱۴۰۰ در سیرجان آغاز شد/۴۵۰۸ داوطلب در ماراتن کنکور سیرجان شرکت کردند

سید رحیم رضوی نسب معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان در گفت وگو با خبرنگار “سیرجان خبر” کنکور سراسری ۱۴۰۰ را از بزرگترین رخداد های علمی کشور برشمرد و بر حساسیت و نگاه ویژه سازمان سنجش و ادارات مرتبط برای برگزاری کنکور تاکید کرد و گفت: این رقابت آموزشی، سرنوشت دانش آموزان را بعد از سالها تلاش و کوشش رقم میزند و دانش‌آموز را وارد مرحله جدیدی از علم و دانش در مقطعی خاص می‌کند بنابراین از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی گفت: اولین روز فرآیند برگزاری آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ از ساعت ۸ صبح امروز با رقابت ۵۵۵ داوطلب گروه آزمایشی هنر تحت تدابیر ویژه بهداشتی در شهرستان سیرجان آغاز شد و این فرآیند با رقابت سایر گروههای آزمایشی تا روز شنبه۱۲ تیر ادامه دارد.

 رضوی نسب بیان کرد: کنکور۱۴۰۰در شهرستان سیرجان با حضور ۴۵۰۸ شرکت‌کننده بارقابت داوطلبان گروه های علوم ریاضی وفنی و علوم انسانی در دانشگاه صنعتی سیرجان برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده از سوی مسئولان شهرستان در روز دوم برگزاری کنکور، گروه­‌های ریاضی با۸۳۷ دواطلب و علوم انسانی با۷۱۷ دواطلب به رقابت می‌پردازند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان اذعان کرد:  در گروه ریاضی ۲۲۷خانم و ۶۱۰ آقا و در گروه علوم انسانی ۶۰۲خانم و۱۱۵آقا شرکت کرده اند.

وی گفت: در صبح روز جمعه ۱۱ تیر نیز تعداد ۱۸۰۸ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی که تعداد ۱۳۹۴خانم و ۴۱۴ آقا است در گروه آزمایشی علوم تجربی رقابت می‌کنند.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری سیرجان بیان کرد: آزمون زبان‌های خارجی روز شنبه ۱۲ تیر با رقابت ۵۹۱داوطلب که تعداد۴۴۶ نفر از آنها خانم و ۱۴۵آقا است در شهرستان سیرجان برگزار خواهد شد.

سید رحیم رضوی نسب اظهار کرد: ۳۱۰۲شرکت کننده خانم و۱۴۰۶ شرکت کننده آقا در رقابت های کنکور امسال شهرستان سیرجان شرکت کرده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.