×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024

“سیرجان خبر” گروه تروریستی داعش که حدود دو هفته پیش یک شهروند عراقی را در تکریت به جرم سحر و جادو اعدام کردند روز جمعه نیز یک مرد میانسال سوری را در تل ابیض به همین اتهام گردن زد.

منطقه تل ابیض در شهر الرقه سوریه که در تصرف گروه تروریستی داعش است امروز شاهد حضور گسترده مردم این شهر برای دیدن صحنه اعدام یک شهروند سوری بود.

گروه تروریستی داعش اعلام کرده که این فرد به جرم سحر محکوم به اعدام با ضربه شمشیر شده است.

در تصاویر منتشر شده در پایگاه‌های خبری وابسته به گروه تروریستی داعش، فرد متهم که نامی از وی منتشر نشده با چشمانی بسته و بدنی نیمه عریان به میدان اعدام آورده می‌شود و پس از قرائت حکم با یک ضربه شمشیر سرش از بدن جدا می‌شود.

مزدوران داعش که با پیروی از افکار نظریه‌پردازان سلفیت وهابی دست به این جنایت‌ها می‌زنند پس از جدا کردن سر این شهروند سوری تکبیرگویان به جنایت خود افتخار کردند.

روزانه خبرها و گزارشات زیادی درباره جنایات گروه داعش در سوریه و عراق منتشر می‌شود اما آنچه در شهر رقه ـ به عنوان یکی از ‌ولایت‌های اصلی داعش ـ رخ می‌دهد، مافوق تصور است.

این جنایت‌ها چنان وحشتناک‌ هستند که به باور بسیاری از کارشنانسان داعش بسیار خطرناک‌تر از القاعده است. این گروه تکفیری در ارتکاب جنایاتش از هیچ اقدامی روی گردان نیست و هیچ کس پیر یا جوان یا کودک و یا زن و مرد از هر طایفه و گروهی باشد، در امان نیست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.