×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
گروهک‌ تروریستی جیش‌العدل، مسئولیت ترور دادستان زابل را بر عهده گرفت

dadsetan zabolبه گزارش“سیرجان خبر” به نقل از باشگاه خبرنگاران،گروهک تروریستی جیش‌العدل، با انتشار بیانیه‌ای، مسئولیت ترور دادستان زابل و راننده خودرو حامل او را بر عهده گرفت.

این گروهک تروریستی که بیانیه مذکور را در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرده، مدعی شده است صبح امروز چهارشنبه ۱۵ آبان ،عملیات تروریستی خود را در شهر زابل ،ساعت هفت و نیم ،در برابر بیمارستان امیر المومنین زابل اجرا کرده است.

گروهک تروریستی منافقین در بیانیه‌ خود، محمد مرزیه، دادستان عمومی و انقلاب زاهدان را تهدید به ترور کرده و همچنین جایزه‌ای صد میلیون تومانی برای ترور مرزیه تعیین کرده است.

گفتنی است، موسی نوری دادستان زابل به همراه راننده‌اش در ساعت ۸ صبح امروز – ۱۵ آبان‌ماه – مورد سوء قصد قرار گرفت و به شهادت رسید.

“حجت‌الاسلام و‌المسلمین ابراهیم حمیدی” با اشاره به ترور دادستان زابل که صبح امروز صورت گرفت، اظهار داشت: “موسی نوری‌ قلعه‌نو” دادستان زابل صبح امروز در ابتدای جاده زابل زاهدان ‌درحالی که عازم محل کارش بود، توسط افراد مسلح ناشناس  ترور شده و به شهادت رسید.

وی ادامه داد: این افراد ناشناس ابتدا از درون یک پژوی نقره‌ای رنگ، اتومبیل دادستان زابل را مورد هدف قرار داده و سپس راننده اتومبیل را با اسلحه به رگبار بستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدی افزود: اداره اطلاعات، مسئول حفاظت اطلاعات دادگستری، معاون دادستان مرکز استان و  معاون اداره مالی دادستان مامور رسیدگی به این حادثه برای شناسایی عواملی که در این ترور دست داشتند، هستند.

رئیس کل دادگستری سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: شهید “موسی نوری‌ قلعه‌نو” از دادستان‌های فعال و پرکاری بود که در رسیدگی به پرونده‌های اشرار و سارقین مسلح و همین‌طور مجرمین مواد مخدر پیگیری‌های ویژه‌ای برای تامین امنیت سیستان و بلوچستان به خرج داد، بنابراین این احتمال می‌رود که وی از طریق گروه‌هایی از این دست به شهادت رسیده باشد.

لازم به ذکر است، شنبه هفته گذشته گروهک تروریستی جیش‌العدل، چهارده مرزبان ایرانی را در نزدیکی سراوان، واقع در جنوب شرق استان سیستان و بلوچستان به شهادت رساند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.