×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024
گلایه مندی رانندگان از چاله های محورهای مواصلاتی سیرجان

به گزارش “سیرجان خبر” محور های مواصلاتی شهرستان سیرجان به دلیل قرار گرفتن این شهرستان در شاهراه ارتباطی جنوب به مرکز کشور از پر ترافیک ترین محور های مواصلاتی کشورمحسوب می شوند که وضعیت آسفالت این محورهای مناسب نیست.

کیفیت آسفالت محورهای سیرجان-کرمان، سیرجان-بندرعباس، سیرجان-شیرازو سیرجان_ به تهران به حدی خراب است که رانندگان ماشین آلات سنگین لاین سبقت را مسدود کرده و اجازه سبقت به بقیه وسایل نقلیه را نمی‌دهند و انجام این کار موجب حوادث دلخراش سوانح رانندگی می شود.

روزانه هزاران خودروی عبوری از این محورهای مواصلاتی در مواجهه با چاله ها و تکه های آسفالت کنده شده که همچون پاره سنگی در وسط جاده وجود دارد مجبور به ترمزهای خطرآفرین و تغییر جهت های ناگهانی می شوند تا چاله ها و سنگ ها را رد کنند تا موجب بروز خسارت و سانجه برای خودروی خود نشوند که در اکثر موارد سبب به وجود آمدن خطرات بالقوه برای دیگر خودروهای عبوری اعم از خودروهای پشت سری به واسطه ترمزهای ناگهانی می شوند.

چنانچه به میزان و آمار تصادفات و یا سایر سوانح خودرویی و همچنین خرابی و بروز خسارات به خودروها در این محور توجه شود در خواهیم یافت که نقش جاده و چاله های مرگبار آن بسیار بارز و تأثیرگذار است.

روز یکشنبه در محور سیرجان _زیدآباد خودروی پژو پارس در حال تردد بود که پس از افتادن در چاله وسط جاده منحرف و با گارد ریل های بغل جاده برخورد می کند وموجب خسارت شدید به این خودرو می شود فیلم این حادثه در ادامه خبر بارگزاری می شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.