×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024
گلزار شهدای سیرجان به مناسبت روز سوم خرداد غبار روبی شد+تصاویر

به گزارش “سیرجان خبر” صبح امروز مراسم عطرافشانی و غبار روبی گلزار شهدا به مناسبت سوم خرداد سالروز آزاد سازی خرمشهر با حضور جمعی از مسئولان و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد و حاضران ضمن قرائت فاتحه و تجدید میثاق با آرمانهای والای شهدا، مزار آنان را عطرافشانی و غبارروبی کردند.

جانشین سپاه شهرستان سیرجان در حاشیه این مراسم بر اهمیت خرداد ماه در انقلاب اسلامی تاکید کرد و گفت: عملیات آزادسازی خرمشهر از عملیات‌های بی نظیر و حماسه‌ای ملی بود و فتح خرمشهر فتح خاک نبود، فتح ارزش‌هایی بود که امروزه برای ما مانده است و باید در بزرگداشت این ایام کوشا باشیم.

سرهنگ پاسدار حمید سبزعلی پور بیان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس پیروزی های زیادی را به نصرت و مدد الهی داشتیم اما آزادسازی خرمشهر نشان داد که می‌توان با تکیه بر نیروی ایمان، ابتکار و مجاهدت ناباورانه ترین پیروزی‌ها را به دست آورد و بعد از فتح خرمشهر دشمن فهمید در مقابل اراده پولادین مردم ایران تاب مقاومت ندارد .

وی گفت: خرمشهر با عقلانیت و صبر و سخت‌کوشی و مدارا و ایثار آزاد شد و امروز نیز حل مسائل بزرگ کشور به فرهنگ و اخلاق سوم خردادی نیاز دارد.

جانشین بسیج سپاه سیرجان اذعان کرد: در میدان بودن ما را به پیروزی می رساند امروز اگر سربلندی و استقلال می خواهیم باید همیشه در صحنه های اجتماعی، سیاسی … حضور داشته باشیم. و به حول قوه الهی ملت سربلند ایران اسلامی در انتخابات حاضر می شوند و این حضور موجب فتح‌الفتوحات جامعه ایرانی را رقم می‌زند و همه ما باید در کنار هم همان طور که خرمشهر ۳۶ میلیونی را ساختیم، در همه عرصه‌های پیش روی انقلاب اسلامی با هم حضور داشته باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.