×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024
یکشنبه هفته آینده سوال از وزیر راه در دستور کار مجلس قرار می گیرد/چرا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری نمی کنند؟

به گزارش “سیرجان خبر” به نقل از راه آرمان،شهباز حسن پور نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حادثه رخ داده اتوبوس تهران به کرمان و ضمن عرض تسلیت به خانواده های داغدار و آرزوی سلامتی برای مجروحان این تصادف گفت: از وزیر بهداشت، درمان و اموزش پزشکی کشور خواستاریم که با اقدامات فوری دستور رسیدگی ویژه را برای مداوای مجروحان دهند.

وی ادامه داد: چرا که در ایام تعطیلات قرار گرفته ایم و ممکن است برخی از پزشکان در مرخصی باشند؛ لذا از وزیر بهداشت خواستارم هئیتی را برای رسیدگی به این حادثه اعزام کند.

حسن پور افزود: همچنین از ریاست دانشگاه علوم پزشکی کرمان نیز مصرانه میخواهم که هر چه سریعتر ترتیب انتقال مجروحان را بدهند تا خانواده آنان هایشان بتوانند بهتر به آنان رسیدگی کنند.

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از وزیر راه و شهر سازی به جد پیگیری خواهم کرد که علت وقوع چنین حوادثی در جاده های کشور چیست؛ چرا که این حادثه اولین اتفاقی نیست که رخ داده است.

این مقام مسئول تأکید کرد: همچنین پلیس راهور، وزارت راه و شهر سازی و وزارت کشور در این زمینه باید پاسخگو باشند که چرا از وقوع چنین حوادثی پیشگیری نمی کنند.

حسن پور در پایان خاطر نشان کرد: یکشنبه هفته آینده در اولین روز کاری مجلس به اتفاق جمعی از همکاران وزیر راه را به مجلس فرا خواهیم خواند و به طور جد ضمن تذکر کتبی سوال از وزیر راه و شهرسازی را در دستور کار قرار خواهیم داد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.