×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024

به گزارش “سیرجان خبر” سینماها یکی از فضاهای فرهنگی پر طرفدار هستند که می توان لحظات خوب و به یادماندنی ای را به واسطه فیلم هایی که در آن ها پخش می شود تجربه کرد. اما گاهی خود فضای سینما هم می تواند شگفت انگیز و خاطره ساز باشد. در سراسر دنیا سینماهایی یافت می شود که سالن های آن که اصلی ترین فضای سینما هستند طراحی های عجیب و فوق العاده ای دارند. اگر شما هم کنجکاو شده اید تا با این سالن های عجیب و غریب آشنا شوید.

سینمایی با صندلی های قایقی

سینمایی با صندلی های قایقی

خود را درسینمایی تصور کنید که به جای صندلی های ثابت قایق های شناور در آب میزبان شما باشد، حتما حضور در چنین سینمایی شما را به وجد خواهد آورد. حرکت سیال روی آب، جا به جا شدن موقع فیلم دیدن و حس ارامشی که آب به شما می دهد همه و همه جزو جذابیت های این سالن سینمایی است.

تخت خواب به جای صندلی در سینما

تخت خواب به جای صندلی در سینما

خیلی از افراد به دلیل این که عادت دارند موقع فیلم دیدن دراز بکشند کمتر به سینماها سر می زنند، اما در یکی از کشورهای اروپایی سینمای طراحی و اجرا شده است که صندلی های آن تخت خواب هایی راحت است که شما می توانید با خیال راحت روی آن ها دراز بکشید و از دیدن فیلم مورد علاقه تان لذت ببرید.

استفاده از صندلی های عقب ماشین ها کلاسیک در سینما

استفاده از صندلی های عقب ماشین ها کلاسیک در سینما

حتما خیلی جذاب خواهد بود که به جای صندلی های معمولی سینما، صندلی های عقب ماشین های کلاسیک و قدیمی در طراحی مورد استفاده قرار گیرد، این کاری است که در طراحی یکی از سینماهای کشور آمریکا مورداستفاده قرار گرفته است. حس خوب بودن در چنین فضایی کاملا در عکس بالا مشهود است.

استفاده از صندلی های راحتی در سینما

استفاده از صندلی های راحتی در سینما

این که شرایط آسایش و آرامش شما در حین دیدن فیلم مهیا باشد، نکته ای بسیار مهم است. این شرایط آسایش می تواند به وسیله انتخاب صندلی های راحتی در سینما ممکن شود، صندلی هایی کاناپه مانند که روی آن کوسن ها یا حتی میزهای کوچک برای گذاشتن نوشیدنی ها و خوراکی ها تعبیه شده باشد، همه این ها می تواند هیجان دیدن فیلم را برای شما دو چندان کند.

درعکس بالا می توانید سینمای دیگری را ببینید که در آن از صندلی های راحتی استفاده شده است. به این فکر کنید که همان یک یا دوساعتی را که صرف دیدن فیلم می کنید در آسایش و ارامش کافی باشید، همین قضیه باعث می شود تا شما دفعه بعد هم دوباره همین سینا را برای دیدن فیلم مورد علاقه تان انتخاب کنید.

سینمایی با نورپردازی و صندلی های بی نظیر

سینمایی با نورپردازی و صندلی های بی نظیر

یک سالن سینمایی می تواند به دلیل نورپردازی های جالب و خلاقانه اش منحصر به فرد باشد، درست مثل سالن سینمایی که در عکس بالا مشاهده می کنید. سالن سینمایی بالا هم به خاطر صندلی های جالبش زیبا به نظر می رسد، هم به خاطر آباژورهایی که در کنار صندلی ها در نظر گرفته شده است. این آباژورها تاثیر زیادی در جذابیت سالن سینما دارند. وجود چنین المان هایی در فضا باعث می شود تا شما احساس راحتی بیشتری داشته باشید، چرا که شما را به یاد خانه می اندازند.

طراحی سالن سینما به سبک ایکیا

طراحی سالن سینما به سبک ایکیا (IKEA)

شرکت ایکیا نیز تغییر دکوراسیون داخلی یکی از سینماهای روسیه را برعهده گرفت و درآن از تلفیق دو ایده استفاده از تخت خواب و صندلی راحتی به عنوان صندلی های سینما استفاده کرد، وقتی درب سالن به روی افراد باز شد آن ها کاملا هیجان زده و متعجب شدند چرا که اصلا از این تغییر دکوراسیون اطلاعی نداشتند. اما از لبخند آن ها در طول تماشای فیلم می شد حدس زد که تا چه اندازه از این تغییر دکوراسیون و ایده استفاده از تخت خواب در سالن سینما راضی هستند.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود:
گشتی در باغ فردوس، موزه سینمای ایران
خانه ستاره های هالیوودی مثل خودشان می درخشند!
ستاره سینما بودن را بر روی فرش قرمز تجربه کنید!
خانه ستاره های سینما چگونه است؟

به ما بگویید آیا شما هم تجربه حضور در چنین سالن های شگفت انگیزی را داشته اید؟ اگر چنین تجربه ای داشته اید لطفا عکس های خود را در بخش مشاوره دکوراسیون با چیدانه به اشتراک بگذارید.

شما می توانید سوالات خود درباره معماری و طراحی دکوراسیون داخلی را در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون فروشگاه و یا فضای اداری هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. به نمونه کارهای آن‌ها خوب دقت کنید: این پروژه‌ها چه‌قدر شبیه خانه ایست که شما می خواهید؟ با خود صادق باشید، یک عمارت بزرگ ممکن است بسیار زیبا باشد، اما هیچ نکته مشترکی با خانه کوچک شما نداشته باشد. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده : شمیم آقازاده

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.