×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

اخبار ویژه

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024
🛑زنگ هشدار برای استخرهای کشاورزی به صدا درآمده است

به گزارش”سیرجان خبر” نبی الله حیدرپور رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی سیرجان با ایراد این سخنان افزود: با توجه به وجود استخرهای متعدد ذخیره آب در سطح شهرستان، ایمن سازی در هنگام ساخت و ساز و همچنین استفاده صحیح از این منابع بسیار ضروری است و مالکان اراضی و کشاورزان محترم نیز هم باید نسبت به این مسئله دقت مضاعفی داشته باشند.

حیدرپور با تأکید بر عدم استفاده شهروندان عزیز از این استخرها جهت شنا و تفریح گفت: به دلیل تفاوت کاربری استخرهای ذخیره آب کشاورزی و سدهای آب، اکیداً از استفاده تفریحی از این منابع خودداری کنید.

وی هشدار داد: دارندگان استخرهای آب کشاورزی، مؤظف به نصب تابلوی «خطر غرق شدن» و «شنا کردن ممنوع» در اطراف استخر می‌باشند و رعایت نکات ایمنی هنگام بهره‌برداری از استخرهای آب کشاورزی الزامی است. همچنین تمامی این استخرها می‌بایست به فنس کشی مناسب و نردبان نجات استاندارد به تعداد کافی مجهز باشند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی سیرجان در پایان سخنانش گفت: همشهریان محترم بدانند که خطر سقوط و غرق‌ شدن در استخرهای با پوشش پلیمری در مقایسه با دیگر استخرها بسیار بیشتر است. لذا از نزدیک شدن به محدوده استخرها مخصوصاً با پوشش پلیمری جداً خودداری کنند تا خدایی ناکرده با حادثه مواجه نشوند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.